abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196282
Bij de Flash-site zijn ze ook wakker geworden. Tara is bijna geheel verwijderd en overal vervangen door Mona. Kennelijk is er in het plaatje maar plaats voor 9 figuren. Ik vraag me af:

1) bezoeken jullie de officiele site nog wel eens, en hoe vaak?

2) werkt de site goed?

3) hoe vind je de opzet van de site?

4) geven jullie elke dag punten

5) wat is je mening over de interne nieuws-voorziening?

6) wat is je mening over de externe nieuws-voorziening?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_196283
Waarom zou ik de officiele site bezoeken????

Alles wat er gebeurt staat hier een halve dag eerder.

Hij was traag en zal waarschijnlijk wel zo blijven die BB site

Ik houd het lekker bij FOKzine meer dan genoeg.

Ik heb mijn buik meer dan vol van V

Mischien als ze DD en RW ontslaan dat ik weer op de BB-site gan kijken

pi_196284
Ik vind de site van Veronica:

• Matig wat overzichtelijkheid / snelheid betreft
  • Wel redelijk 'up to date', 3 updates op een dag...
  • Slechte items, die het niet eens allemaal doen.

De site is dus redelijk, maar kan beter. Vergeet niet dat het veel werk is om een degelijke site te maken, en te onderhouden ( !!!! ) En bovendien is het moeilijk om bij iedereen in de smaak te vallen.
En wees niet zo negatief, wees blij dat er een site is !

ps. ik stem wel als ik tijd heb...

Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 13:35:00 #4
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196285
Sinds er een fatsoenlijke html-versie is kijk ik er af en toe voor updates, want die tekst verslagen zijn wel goed. Ze zouden het smakelijker kunnen maken door er wat screendumps van de streams bij te zetten, of stukjes stream van de hot topics. Meer magazine dus.
Maar bij V zijn ze er nog steeds niet van overtuigd dat de Flash-drol in het omroep museum thuis hoort, afdeling eens maar nooit weer. (Maar wat weet ik er nou van, misschien hebben ze er wel fantastische bezoekcijfers op, geen idee)
De html-versie 's flink opfrissen, zelf 4 streams tegelijk bieden (en anders dan dat plan om streams overdags op TV uit te zenden).

En Veronica zou het natuurlijk 't fijnst gevonden hebben als zo'n forum als dit bij hun was ontstaan, wat dus niet kan. Maar dankzij OMB (voor de newbies: Operatie Message Ball) is er nu toch een sfeer van "mutual understanding" ontstaan.
Er zijn trouwens nog meer BB-sites, vaak de inspanning van een enkele persoon die alles punctueel bijhoudt, maar waar dan geen kip op het discussieforum komt kijken.
Shit. TOT TOK

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196286
Bedankt, Hunter, eindelijk kan ik m'n hart 'ns luchten
1)never nooit meer dus, sinds ik dit Forum ontdekte. Alleen de html af en toe voor nieuwsberichten.
2)Elke Netter weet wat een crap die Flash is, bovendien ontzettend CPU-gevoelig, dus zwaar discriminerend voor de minderbedeelden qua hardware
3)Slecht geprogrammeerd, onoverzichtelijke interface, slecht geupdated, Chat werkt nooit of nauwelijks, pure minachting voor de gebruiker, kortom: WorldOnline zoals al jaren hun reputatie is als Provider.
4)punten was de enige interactiviteit, maar uit pure ergernis al weer een paar dagen overgeslagen. Ik zal op stemdag wel weer een tiental keren stemmen/refreshen, maar of ze het ook meetellen ???
5)zoals gezegd: k*t met rietje
6)ditto

Alle lof voor dit Forum, Danny !

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 05 Oktober 1999).]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')