Het gaat mij te hardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben even weg... het gaat mij te hard, volgende topic ben ik er wel weer bij... loopt alweer tegen de 1500 bij mij...
quote:
nee...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het gaat mij te hard![]()
Dat is een goeie, stond jij gisteren niet heel erg bovenaan ?
sterke/zwakke punten in een CV? dat gooi je toch in je sollicitatie brief/cover letter??quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
- werkervaring
- opleidingen
- interesses
- sterke/zwakke punten
doei doei houniet!quote:
die hou ik erinquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:44 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik heb mijn maandelijkse belediging gister ook weer gestort gekregen
ik krijg maximale voor inwonend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:47 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Jij bent toch ook nog gewoon thuis wonend?
wel van mn moeder, niet van mn vaderquote:
heb je het eindelijk doorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben even weg... het gaat mij te hard, volgende topic ben ik er wel weer bij... loopt alweer tegen de 1500 bij mij...
Als ik niet om 12 uur klaar zou zijn, zou ik het een eind schoppen op de lijst voor vandaagquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Het gaat mij te hard![]()
Dat is een goeie, stond jij gisteren niet heel erg bovenaan ?
Red Boxquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Damzkieee het volgende:
Jubileejeee jubilijaaah in Americaaaa
vind jij het niet te hard gaan dan...?quote:
Jij bent toch geen stagiair, je ''werkt' toch gewoon?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:49 schreef teardropnl het volgende:
[..]
En dat voor een beetje aanwezig zijn en FOK!ken
jij gaat weer voor plek 1quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind jij het niet te hard gaan dan...?![]()
mwah jawel... gister ook alwel hoor... toen de hele pagina groen zag van mn eigen berichtjes...quote:
Ik ben de oude reeks gewend, dus nee het gaat niet te hardquote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
vind jij het niet te hard gaan dan...?![]()
dan kan ik nu alweer stoppen denk ik...quote:
Aha, op die fiets!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |