quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je doet een Japio??![]()
![]()
Maar goed, ik ben er weer vandoor, laters![]()
Volgens mij meent Ian dat jij een kloon bent van Disana.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, want ik heb geen flauw idee waar je het over hebt![]()
'Kloon' is Achterhoeks voor 'clown'.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Volgens mij meent Ian dat jij een kloon bent van Disana.![]()
![]()
Een leermomentje komt nooit ongelegen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:07 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
'Kloon' is Achterhoeks voor 'clown'.![]()
Jawel![]()
Niet dat iemand daar trouwens wat aan heeft...![]()
Mjaaa kruipt toch wel langzaam richting leuk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo; is het hier leuk dan ?
gezelliger dan in de COS de COS is momenteel in bezit van sherry drinkende VOL-vrouwtjes...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:10 schreef Nostalgist het volgende:
Hallo; is het hier leuk dan ?
Dat zeggen ze ook in de SM gay scene. Zijn ze ook gek op leermomentjes.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een leermomentje komt nooit ongelegen.![]()
![]()
... je pakt mij op mijn uiterlijk!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hallo dan. Griepje te pakken? (avatar)
wie zijn dat dan?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gezelliger dan in de COS de COS is momenteel in bezit van sherry drinkende VOL-vrouwtjes...
Ik moet alles nog teruglezen wat er gebeurd is. Jaap heeft inmiddels zijn eigen smiley verdient.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Nostalgist het volgende:
ah, mooi....
In de COS is momenteel weinig te doen....
Ken je die scene ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook in de SM gay scene. Zijn ze ook gek op leermomentjes.![]()
Ik blief geen sherry!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
gezelliger dan in de COS de COS is momenteel in bezit van sherry drinkende VOL-vrouwtjes...
Nee hoor, oefen slecht zeer lichte druk uit tot temperaturen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... je pakt mij op mijn uiterlijk!![]()
Ik ben ook benieuwd....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook in de SM gay scene. Zijn ze ook gek op leermomentjes.![]()
weet ik nietquote:
Ik ben geen vrouwtje....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:15 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
weet ik niet... ik vond het wel gezellig klinken in de CS....
![]()
you naughty boy!....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:14 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Nee hoor, oefen slecht zeer lichte druk uit tot temperaturen.![]()
laatst, op de libelle jongerendag, was ook het ook gezellig...quote:
Welk bewijs wil je hebben ?quote:
Pollewop !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
ik ben een vrouw en post niet op VOL, wie is dan de schuldige?![]()
Meervoud ????quote:
Ik ben een vrouw, ik post op VOL (alleen nu even niet), maar ik lust geen sherry.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:19 schreef 2live het volgende:
ik ben een vrouw en post niet op VOL, wie is dan de schuldige?![]()
dus dat is zelf een sherry drinkende vrouw van VOLquote:
... hier heb je er een paar... (komen ze tegenwoordig in setjes?)... en je kleren kun je ook beter niet meer aan trekken... ik vind je het zo al heet genoeg...quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef 2live het volgende:
[..]
dus dat is zelf een sherry drinkende vrouw van VOLOp die foto leek hij anders mannelijk
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Met 2 zou je mij wel overtuigen van je mannelijkheid.![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Okay....... 1 per kerel is ook meer dan genoeg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |