Tegenwoordig lees ik de SC ook terug..... vroeger deed ik dat met de COS, tegenwoordig is dat geen doen meer... en dan heb je nog van die COS OP's waaruit blijkt dat je de voorgaande COS ook zeker niet wilt lezenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:43 schreef 2live het volgende:
[..]
het lijkt me sterk dat je hier iets gemist hebt.![]()
ik heb ze net een upper aangeboden...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
bew maar ook weer niet, de kiddies moeten nog te bed en de zooi nog aan de kant. dus...![]()
maar ik kan het posten niet laten..![]()
en net waren ook nog de servers down![]()
Buurvrouwquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
bew maar ook weer niet, de kiddies moeten nog te bed en de zooi nog aan de kant. dus...![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:41 schreef Talitha het volgende:
[..]
Toch nog iets waar VOL-huisvrouwen beter in zijn.![]()
Ik zie het jaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:48 schreef 2live het volgende:
[..]
ik had anders net geconstateerd dat het niet waar was![]()
Kee, dan denk ik dat je klaar bent voor de volgende stap: aanmelden bij VOL.quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
hellow!!!
in aanvulling op je... you know what... KUTnewbie met een MavoMUTS en populaire theezakjes...quote:
maar ik lees de SV al bij VOLquote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kee, dan denk ik dat je klaar bent voor de volgende stap: aanmelden bij VOL.![]()
Oeh ik wil deze!!!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:52 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
in aanvulling op je... you know what... KUTnewbie met een MavoMUTS en populaire theezakjes...
een muts koop je op Speurders.nl
ik vraag me af waar je het voor moet gebruikenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:03 schreef Polonium-120 het volgende:
ik vraag mij af of ik ooit bij deze zaak gereedschap koop...
[afbeelding]
... je weets.... de brandweer is pas uitgerukt als die spuit...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:02 schreef Leandra het volgende:
Ik ga eens ff buiten kijken.... aan de lucht te zien staat er eea in de fik....
En dat is ook logisch want de brandweer heeft een feestje en houdt allerlei demonstraties
Tot laters![]()
ow... vertel eens... (ik ben al heel lang niet meer buiten geweest)quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |