als er iemand een rechtse bal is dan ben ik het wel...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:29 schreef PICHT het volgende:
Vieze linkse rakker.
En links op de foto en een rode trui. Dat zegt al genoeg!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:31 schreef immortalsean het volgende:
[..]
als er iemand een rechtse bal is dan ben ik het wel...![]()
Hou gewoon je mond, knurft.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:33 schreef PICHT het volgende:
[..]
En links op de foto en een rode trui. Dat zegt al genoeg!
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:41 schreef immortalsean het volgende:
ik pwn!
want ik sta in 'de stentor' van vandaag, in een artikel over het latijn examen:
[[url=http://i14.tinypic.com/6bmqf52.jpg]afbeelding][/url]
omg, de maten is na zevenhuizen zo'n beetje de ergste pauperwijk...quote:Op maandag 28 mei 2007 17:42 schreef leejow het volgende:
[..]Walterbosch, kansloze lutserschool vol met sjonnies
De Heemgaard![]()
Ik was laatst op het Walterbosch er was een examenfeest, wat een mislukking. En die chickies vielen ook tegen, terwijl als ik weer in Apeldoorn uit ga en lekkere chickies tegenkom ze vaak op het Walterbosch zitten, ik zag een school vol met lekkere wijven, maar werd al snel uit mijn droom geholopen.quote:Op maandag 28 mei 2007 18:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
omg, de maten is na zevenhuizen zo'n beetje de ergste pauperwijk...
en btw, wij op het walterbosch hebben tenminste geen vmbo en dus ook geen bijbehorend gespuis
... maar wel veel lekkere hockeymeisjes uit de betere delen van apeldoorn
Wij hebben ook geen VMBOquote:Op maandag 28 mei 2007 18:13 schreef immortalsean het volgende:
[..]
omg, de maten is na zevenhuizen zo'n beetje de ergste pauperwijk...
en btw, wij op het walterbosch hebben tenminste geen vmbo en dus ook geen bijbehorend gespuis
... maar wel veel lekkere hockeymeisjes uit de betere delen van apeldoorn
jah, dat examenfeest zoog...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:24 schreef honderd het volgende:
[..]
Ik was laatst op het Walterbosch er was een examenfeest, wat een mislukking. En die chickies vielen ook tegen, terwijl als ik weer in Apeldoorn uit ga en lekkere chickies tegenkom ze vaak op het Walterbosch zitten, ik zag een school vol met lekkere wijven, maar werd al snel uit mijn droom geholopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |