Toepasselijke Vrolijke Post :quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:42 schreef lady-wrb het volgende:
mmm iedereen sponaan gillend weggelopen?
kom op, het zonnetje lacht, de lucht is blauw, dit topic is leeg, dus vul 'm maar gauw!
Ohw als vervoer het probleem is wil ik daar best wel met mijn lieve moedertje over praten hoorquote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
als je m komt brengen
zijn de schildpadjes nu vijverloos?
Ohww jij wilt gewoon meeten ! Anders gaan we toch van de zomer ofzo een keer naar een dierentuin ofzo ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:22 schreef lady-wrb het volgende:
nee joh, ben je gek, ik probeer alleen een meet en greet te regelen
in het dolfinarium is er nooit van gekomen.
(het dolfitasje is nog steeds in gebruik hier hoor en de opblaasdolfijn komt weer uit de schuur als het zwembadtemperatuur is)
Lijkt me leuk Artis !quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:32 schreef lady-wrb het volgende:
wil je misschien naar artis? daar moeten we dit jaar nog verplicht heen (we hebben weer vrijkaartjes dus we moeten wel, en mocht je daar zin in hebben, stuur ik je er wel 1 op als je wilt)
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef Bluezz het volgende:
De vrouw van buzzer is onverwachts overleden![]()
Ik weet wel dat haar gezondheid niet altijd even goed was, ook wel een paar keer in en uit het ziekenhuis, maar wat is er gebeurt, staat er iets in FC Senesta?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:04 schreef senesta het volgende:
Ik zit al de hele tijd met kippevel.
Ik weet niets meer dan julliequote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat haar gezondheid niet altijd even goed was, ook wel een paar keer in en uit het ziekenhuis, maar wat is er gebeurt, staat er iets in FC Senesta?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |