Ik vond hem uitermate zwak, wou er in eerste instantie niet eens op reagerenquote:
Nou dan. Zie je toch dat die dingen multifunctioneel zijn? Huub en Lieke betrekken dat ding gewoon speels in hun spel.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint...
Moest net denken aan Ron O. die ooit een verklaring aflegde in een programma van Steve Brown, met als vermomming een dekbed...![]()
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Goed dat je erover begint...
Moest net denken aan Ron O. die ooit een verklaring aflegde in een programma van Steve Brown, met als vermomming een dekbed...![]()
Gast.. serieus: "Lik mijn klit"quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vond hem uitermate zwak, wou er in eerste instantie niet eens op reageren
Je kent het fragment?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou weer bij![]()
![]()
Weet je zeker dat je nuchter bent![]()
![]()
![]()
Ik ken het welquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je kent het fragment?
Ach, zo nu en dan wordt in mijn kringen Steve Brown nog wel eens gequote. Spreekt ook zo lekker Brians.
Plakte 3 spreekwoorden in één gezegde, dat soort dingen.
Nee, maar smul op de misdaadquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ken het wel![]()
Zit je in het circuit![]()
![]()
Die hele show was 1 grote hoax![]()
![]()
Niet in je eigen gezicht spuiten he!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:08 schreef Morwen het volgende:
Maar goed, ik ga nog even rukken en dan slapenIk hou van jullie allemaal
![]()
![]()
Dus er valt heel wat te behapstukken aan die clit van jouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:08 schreef Morwen het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:08 schreef Morwen het volgende:
![]()
![]()
Begin je nou weer over seks onder dekbedden?!?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, maar smul op de misdaad
Hij zette zichzelf heel aardig voor paal
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:09 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, maar smul op de misdaad
Hij zette zichzelf heel aardig voor paal
Trustequote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Begin je nou weer over seks onder dekbedden?!?
Welterusten trouwens![]()
Vriend heeft het op band staan. Was toch dat Peter zich met collega verstopt had, Steve weer stoer lullen, knokken en beveiliging bellen? Zoiets? Gauw weer is ff kijken. Luiertje om, want ik pis in mijn broek dan.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Hij kreeg vet betaald voor die uitzendingen en bedacht al die verhalen terplekke![]()
![]()
![]()
Bij Peter R de Vries stond hij pas echt goed voor paal, ken je dat fragment?
Ja dat, vind ik nog steeds de beste aflevering van de Vriesquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vriend heeft het op band staan. Was toch dat Peter zich met collega verstopt had, Steve weer stoer lullen, knokken en beveiliging bellen? Zoiets? Gauw weer is ff kijken. Luiertje om, want ik pis in mijn broek dan.
Niet door mijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:18 schreef Lobasca het volgende:
Maar is die Ron O. ook geliquideerd?
Ik weet het niet er gingen er zoveel ik hou het niet meer bijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 04:18 schreef Lobasca het volgende:
Maar is die Ron O. ook geliquideerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |