ALs jij niet optieft naar vol kan je de tyfus krijgen, om zo over mijn moeder te beginnenquote:
Watjequote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden want ik ben niet echt nuchter genoeg om te gaan dubbelen
Ik ook, en dat komt door jouquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat lastig worden want ik ben niet echt nuchter genoeg om te gaan dubbelen
Ik word weer helemaal PARAquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeuren jij..... terug naar onder je steen ofzo![]()
![]()
Ik dacht dat je zei je moet het inn je halve liters gooienquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zei nog zo: geen halve liter er in gooien!!!![]()
Ja, dat verstond ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei je moet het inn je halve liters gooien![]()
Enfin, het is weer duidelijk, je weet met drank geen maat te houden.....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:43 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zei je moet het inn je halve liters gooien![]()
Alls iedderreen mijn OTT bverslag luidop kan zaeggen zonder vouten, dan mogen julllie boliijvenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet zeuren jij..... terug naar onder je steen ofzo![]()
![]()
Ik heb het toch zelf gehoordquote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had het niet gezegd maar getypt... vorige SC ergens![]()
Lieverd, ik ben al blij dat ik nog kan typen....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Alls iedderreen mijn OTT bverslag luidop kan zaeggen zonder vouten, dan mogen julllie boliijven
Was het gezellig?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 03:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lieverd, ik ben al blij dat ik nog kan typen....![]()
Dan heb je het niet goed gehoord, want jij durft hier helemaal niet te komen met leandra in de buurtquote:
Nogal jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |