Toevallig nog iemand net stream 3 gezien waar bart sabine en bianca aan het roken waren?
Ze hadden over een zootje telefoonnummers
heb er een paar op kunnen vangen maar weet alleen niet of die BB nummers waren, waren in elk geval wel doorkies nummers.
Het zou om nummers gaan waar volgens mij de familie info kon achterlaten want Bianca zij zoiets van ik heb alleen 1 nummer aan mijn pa gegeven.
ps. waar hoort kengetal 036 bij hilversum of almere? Bart noemde die nummers en ze begonnen allemaal met 036 als ik het goed verstaan heb.
[Dit bericht is gewijzigd door squeeky (Datum 05 Oktober 1999).]
mzzl
In hoeverre is dit inbreuk in privacy als ik ze bekend maak?
Kan het ook anders stellen heeft BB wel privacy?
Dan kan je ze net zo goed herhalen, want dan is het al publiek!
En volgens mij is het gewoon alleen bedoeld om daar een paar mensen naar toe te laten bellen zodat ze hun identiteit kunnen achterhalen.
Het eerste nummer is gecheckt er wordt opgenomen met John de Mol producties met ....
Nu de nummers op het net gaan laat ook effe jullie reacties weten n.a.v. het gesprek of wie je aan de lijn kreeg.
Als er eentje niet klopt laat ook effe weten dan kan ik 'm weg halen. Bart zei nog dat het allemaal doorkies nummers waren dus ik zou zeggen probeer ook maar andere combinaties uit alleen de laatste 3 cijfers wijzigen.
Ok hier komen ze:
036 - 549 6100
036 - 549 6110
036 - 549 6200
Inderdaad andere werkte niet.
Laat maar horen wat er gebeurt!
Op 6200 was eerst nog in gesprek nu is ie eruit.
Op 6100 kun je diverse combinaties doen
6105 werkt ook
Ps. Danny als je hier problemen meer krijgt gooi 't er maar vanaf.
Zal toch niet de zus zijn van die Danny Rook?????
greetz Juul
Maar nee het lijkt daar wel een Nederlandse gevangenis alleen dan zonder TV!
quote:
op 10-05-1999 om 01:47 PM schreef Ollie het volgende:
Echt van belang zin die nummers op zich niet natuurlijk. Als ze hier gepubliceerd worden is dat natuurlijk des te meer reden voor De M. om de streams te censureren...en dat zou zonde zijn toch? En daarbij vind ik het wel logisch dat familieleden met de redactie kunnen bellen... Ze moeten toch kunnen doorgeven als er een familielid op sterven ligt oid.....
Denk dat dit trouwens algemene nummer zijn. Bart had het ook nog over een 06 hij noemde alleen het nummer niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |