abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49746740
Grrrr. Mn telefoon geeft al een paar uur lang 'alleen noodoproepen' aan. Opnieuw aan-of uitzetten of batterij of Sim-card eruit doen helpt niet.
Meer mensen dit probleem momenteel?
Vroeg me af of het iets te maken heeft met Telfort wat onlangs is omgezet naar KPN netwerk. Ik heb Debitel, maar via het Telfort netwerk, maar Telfort heeft nu weer het KPN netwerk (krijg nu ook KPN in beeld als ie wel gewoon bereik heeft, ipv telfort of debitel oid).

Zwaar kut dus.
pi_49746774
Heb je je rekening wel betaald?

Verder kan je simkaart beschadigd zijn... of er is een storing, maar dan zou je het wel weten denk ik.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 25 mei 2007 @ 00:16:45 #3
94922 Tyler..Durden
Bacchus is my homeboy
pi_49746778
Schrijf een brief.
Wat loop je naar mijn sig te kijken!?
pi_49746782
Volgens mij is je SIM kaart kapot
pi_49746853
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:16 schreef Devrim_ het volgende:
Volgens mij is je SIM kaart kapot
Ja maar hoe kan dat nou zomaar? Zo'n ding kan toch niet zomaar van het ene op het andere moment kapot gaan. Kheb m amper driekwart jaar.

En wat doe je eraan als je sim card kapot is dan? Dan moet je gewoon je abbonement doorbetalen terwijl je niet kan bellen dus? Of krijg je wel een nieuwe dan (+ vergoeding van het niet kunnen bellen als het leveren meer dan 2 weken ofzo duurt)?
pi_49746892
assie dat zegt dan kan je telefoon geen contact vinden met de centrale
en sinds telfort kpn is is de dekking kut
dus
pi_49746936
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 00:19 schreef tulpje6 het volgende:

[..]

Ja maar hoe kan dat nou zomaar? Zo'n ding kan toch niet zomaar van het ene op het andere moment kapot gaan. Kheb m amper driekwart jaar.

En wat doe je eraan als je sim card kapot is dan? Dan moet je gewoon je abbonement doorbetalen terwijl je niet kan bellen dus? Of krijg je wel een nieuwe dan (+ vergoeding van het niet kunnen bellen als het leveren meer dan 2 weken ofzo duurt)?
Hij kan gewoon kapot gaan
Mijn SIM kaart was een keertje kapot gegaan binnen 2 maanden
Mocht ik 25 euro dokken voor nieuw kaartje
pi_49747146
Het kan gewoon slijtage zijn. Bel je provider en dan krijg je een nieuw kaartje. Tenzij je ervoor verzekerd bent moet je wel betalen waarschijnlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 25 mei 2007 @ 09:00:57 #9
138448 PeZu
Suspended animation
pi_49751900
betalen voor een vervangende sim kaart

gewoon zeggen jullie willen toch ook graag dat ik bel anders verdienen jullie ook niks...

zo heb ik wel 3x gratis een nwe sim gekregen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:51:59 #11
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_49755292
Zit je weer aan dat kloteKPN vast.
How can I make this topic about me?
  vrijdag 25 mei 2007 @ 10:53:51 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_49755370
---> DIG
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 25 mei 2007 @ 11:06:38 #13
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_49755840
quote:
Op vrijdag 25 mei 2007 10:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Zit je weer aan dat kloteKPN vast.
Idd.

Ik zou niet gaan betalen voor een SIM-kaart hoor. Ik heb iets van 2x een nieuwe gehad van Telfort en 't kostte niks.

En een vergoeding krijg je niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_50223903
En vandaag dus wederom hetzelfde ge-etter. Vanaf 16u vanmiddag (of miss wel eerder, dat was de eerste keer dat ik bewust op mn foon keek) tot heden is mn netwerk weer deaud. 'Geen toegang' geeft ie aan.
Ook de foon van mn vriendje heeft kuren (die heeft ook telfort).

Nou is het nu nog hooguit irritant (spreek mn vriendje wat minder :-p), maar het wordt toch wel erg vervelend als dit lang aanhoudt

Meer mensen die dit hebben momenteel en wat kun je eraan doen? Ik wacht nu maar af want aan-en uitzetten, sim card eruithalen of handmatig netwerk kiezen helpt allemaal niet. Maar vervelend ist wel.

Oja en t ligt niet aan de plaats waar ik me bevind ofzo, vandaag eerst bij mn vriend gezeten aan ene kant vh land en toen weer terug naar huis gereisd maar nu dus nog steeds geen bereik.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:49:43 #15
107652 Quincy5
Back to the future
pi_50232505
Nu heb je waarschijnlijk last van het hier genoemde probleem: http://telefonie.web-log.(...)k_beri.html#comments
www.bttf.com
I hate mornings
pi_50290352
er staat ook een irritant lettertje R in beeld op mn samsung e900 telfort weet van niets of doet of haar neus bloedt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')