maar middentwintig wordt het toch wat infantiel al met al. Maar ja je zei het zelf al Japio is ws niet veel gewendquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toch was dat ook wel een beetje spannend
Het is een laffe gluip, daarom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom doet die wifebeater het niet zelf
Die auto is alleen maar voor de show...quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Nathanael was toch met de auto? Volgens mij blijft hij echt, of zou hij gebracht zijn door iemand en zelf die auto voor hebben gereden?
En dat van Brian wordt heel lief en koddig in de uitzending gegooidquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef Ning het volgende:
[..]
En de telefoon zeker dat dat niet mag. O nee is alleen voor Huub
Toen Nicolaas terug kwam hadden ze expliciet toestemming nodig van de mede miljonairs om een ex bewoner terug te halen. Dat is nu natuurlijk weer zo als ze Nathanael terug willen halen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:46 schreef SiRojK het volgende:
Nathanael was toch met de auto? Volgens mij blijft hij echt, of zou hij gebracht zijn door iemand en zelf die auto voor hebben gereden?
vrouwen respecteren vergat je nogquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:47 schreef petraa het volgende:
Behalve dat hij niet kan zingen, gitaarspelen, klaarkomen en ik weet niet wat ik nu nog vergeet, kan hij ook niet dansen.
Mooi he, hoe ze rat kennelijk ingelicht hebben over de plannen die Huub met hem voor had.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef petraa het volgende:
Brian heeft jeukpoeder gemaakt en hij wil dat Jaap Huub en Lieke onderbreekt bij het neuken.
Oefquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen Nicolaas terug kwam hadden ze expliciet toestemming nodig van de mede miljonairs om een ex bewoner terug te halen. Dat is nu natuurlijk weer zo als ze Nathanael terug willen halen.
Ik al zo ver dat ik hem leuk vindquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:48 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hihihi ik ben al zo ver dat ik helemaal geen hekel meer heb aan Jaap![]()
zat ik ook al aan te denken en dat het dan wel werkt hahahaquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:47 schreef SiRojK het volgende:
Het zou echt magnefiek zijn als jaap nu wat 'nepjeukpoeder' maakt en dat in de bedden gooit... Waarna hij vervolgens al het 'echte' jeukpoeder bij rat in bed kiept
Ja, ik praat mezelf ook hoop in, want Nathanael terug in het huis moet ik niet aan denken.quote:
Heb jij niet het idee dat de plaat de hele tijd blijft hangen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:50 schreef agter het volgende:
Ja, Rat, van deze muziek kun je nog iets leren.
Respect the master!!!
Maar, Nu fisiek geweld toe is gestaan...quote:
trustenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:51 schreef ericahysterica het volgende:
fijne avond en goed opletten allemaal![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |