Geen idee... Wel moet ik zeggen dat het heel snel went.. .Hij is wat groter maar meestal zie ik het niet eens meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef agter het volgende:
Als ik Jaap naakt zie in bijv. de wirlpool, moet ik altijd aan Fokke en Sukken denken. Hoe zou dat komen?
Ach, Jaap is niet veel gewend.... En de meeste mannen zullen best wel nieuwsgierig zijn hoe het voelt en alleen al daarom zullen ze het wel even doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou ben ik geen man maar zeg nou zelf als je daar genoegen mee moet nemen ..........dat zet toch geen zoden aan de dijk 10 seconden borstjes voelen?
Good question!quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef grazygirl het volgende:
is jaap nu pro huub of pro rat?
Waarom doet die wifebeater het niet zelfquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
Huh? Brian en Jaap samen plannen maken voor mayhem? En daar is Brian weer met zijn jeukpoeder... Jaap gaat het in het bed van Huub en Lieke strooien. Mayhem tot en met, zegt Brian.
Dat lult Brian, heeft hij gisteren van die ene DJ gekregen. Net als de vorige keer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Brian heeft jeukpoeder gemaakt met de kruiden die ze in huis hebben!
moet bijna aan doktertje spelen denkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, Jaap is niet veel gewend.... En de meeste mannen zullen best wel nieuwsgierig zijn hoe het voelt en alleen al daarom zullen ze het wel even doen.
Lambik? Die was toch wel iets dunnerquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:42 schreef agter het volgende:
Als ik Jaap naakt zie in bijv. de wirlpool, moet ik altijd aan Fokke en Sukken denken. Hoe zou dat komen?
En de telefoon zeker dat dat niet mag. O nee is alleen voor Huubquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Disana het volgende:
Huh? Brian en Jaap samen plannen maken voor mayhem? En daar is Brian weer met zijn jeukpoeder... Jaap gaat het in het bed van Huub en Lieke strooien. Mayhem tot en met, zegt Brian.
Was verleden keer ook al zo n succes.........quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:43 schreef Dark het volgende:
Brian heeft jeukpoeder gemaakt met de kruiden die ze in huis hebben!
Toch was dat ook wel een beetje spannendquote:Op donderdag 24 mei 2007 23:45 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
moet bijna aan doktertje spelen denken![]()
omdat het een broekepoeper is?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Waarom doet die wifebeater het niet zelf
Denk ik ook.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:44 schreef agter het volgende:
[..]
Good question!
Vraag ik me ook af.
Jaap is denk ik pro Jaap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |