Of doof. Of stom. Of doofstomquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:11 schreef Dipkip het volgende:
Ik vraag me dan af, als die dooie nou dyslectisch is he...
of doodquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of doof. Of stom. Of doofstom
Dat wordt lastig
quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef danny91184 het volgende:
Dat meisje wat er straks op was, was anders toch echt mooi!
Maarre Char; laat dat knappe meisje met rust!
Wat heeft dát er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef danny91184 het volgende:
Dat meisje wat er straks op was, was anders toch echt mooi!
Whehehe, masterlijk was dat. Daar hebben we ook geen last meer van gehadquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:16 schreef IHVK het volgende:
Genverbrander.
je hoeft geen mak schaap te zijn om erin te trappenquote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
Alsof mensen waarvan een dierbare is overleden en naar Char gaan opeens allemaal makke schapen zijn wat met ogen open overal intrappen.
pikt ze dat op met haar eeuwige gegok?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
Alsof mensen waarvan een dierbare is overleden en naar Char gaan opeens allemaal makke schapen zijn wat met ogen open overal intrappen.
Ik denk dat er wel degelijk meer is tussen hemel en aarde en dat Char op de 1 of andere manier dat oppikt.
Blijkbaar wel, want de 'grote jongens' in dit topic trappen er stuk voor stuk allemaal niet in.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:43 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
je hoeft geen mak schaap te zijn om erin te trappen
Ik ben geen 'grote jongen' maar ik geloof sowieso niet in het paranormale.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:45 schreef Redux het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want de 'grote jongens' in dit topic trappen er stuk voor stuk allemaal niet in.
Jij gelooft die crap die Char verkondigt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
Ik denk dat er wel degelijk meer is tussen hemel en aarde en dat Char op de 1 of andere manier dat oppikt.
Eigenlijk bedoel je te zeggen: ik ben een mak schaap.quote:Op donderdag 24 mei 2007 22:42 schreef Redux het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |