I would do his bitch...quote:
Wat een kanker aapquote:
Woon je in Limburg ofzo?quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:01 schreef Vava het volgende:
ik hoorde het vandaag voor het eerst
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:10 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat een kanker aap![]()
Rihanna![]()
![]()
Tien![]()
![]()
![]()
Beyoncé en Shakira![]()
![]()
![]()
![]()
Shemales![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als ze mij doet vind ik d'r leuker.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:35 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
![]()
Shakira is wel leuk als ze Spaans doet.![]()
In vergelijking met Unfaitful is bijna ELK nummer een Grammy waard.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:05 schreef Metal_Mart het volgende:Ik vind het voor Rihanna-begrippen niet eens zo slecht. In vergelijking met Unfaithful is dit een Grammy waard.
Dat Unfaithful, daar werd je gewoon overal mee geconfronteerd. Alleen mensen die in die periode op de Noordpool gebivakkeerd hebben, hebben het kunnen vermijden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:45 schreef Mr_Booze het volgende:
Dat jullie zo geirriteerd raken van top40 muziek echt dom.![]()
Iedereen kraakt het hier af alleen je kijkt er wel na. Rihanna vind het denk ik ook leuk dat jullie over haar praten want dit is allemaal free publicity way to go meid.![]()
Ben je tenminste slim ze verdient waarschijnlijk bakken vol geld met haar paraplu clipje door alle bedrijven die haar graag als boegbeeld willen hebben. En trouwens als je de radio of de tv uitzet heb je 95% van de distributie van Rihanna tegengehouden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Dat Unfaithful, daar werd je gewoon overal mee geconfronteerd. Alleen mensen die op de Noordpool wonen hebben het kunnen vermijden.
quote:
quote:Op donderdag 24 mei 2007 21:48 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ze is vroeger in de ketel met breezer gevallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |