Ik vind Erik al niet meer leuk sinds sil weg is.quote:
En ik weiger te geloven dat dit echt is. Tas is de deur uit en er moet toch TV gemaakt worden. Pas als er geslagen wordt herzie ik mijn mening.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:34 schreef petraa het volgende:
Huub probeert nu te zeggen dat hij overdreven heeft gereageerd, maar Erik weigert te reageren.
ViezErrric is een mietjequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:35 schreef Desii het volgende:
Eric![]()
![]()
Huub probeert uit te leggen waarom hij zo reageerde... en Eric rammelt maar door met z'n nichtenmaniertjes
Optimistje.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Hij gaat lekker tussen Huub en Eric. Vanavond gaan ze samen los op Wifebeater.![]()
Ik durf er heel wat onder te verwedden dat Huub best los durft op Brian en dat ook zeker wil.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Nou als dit gespeeld is,vind ik het belachelijk.
Ze bereiken er niks mee.
Alle bommen zouden los gaan op Brian.
Maar niemand die wat durft.
Nee dit is duidelijk echt en niet gescript, maar wel een tipje gegeven door de redactie, want zo blijft Brian mooi uit de wind.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef beequeen het volgende:
Hij gaat lekker tussen Huub en Eric. Vanavond gaan ze samen los tegen Wifebeater.![]()
Just a waiste of time.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:37 schreef rooie3 het volgende:
Nou als dit gespeeld is,vind ik het belachelijk.
Ze bereiken er niks mee.
Alle bommen zouden los gaan op Brian.
Maar niemand die wat durft.
Preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef TiNo_Flo het volgende:
Lieke hou je mond, laat ze nou eens lekker rellen!
ik ben ook weg...ga mn tenen laten betasten hahahaha!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Optimistje.
Brian is naar achter. Instructies?
Ik ben er van tussen. Lees vanavond laat hopelijk spannendere zaken bij.
![]()
En zijn bek dicht laten naaienquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:39 schreef blomst het volgende:
Kunnen ze Eric ook niet voor een paar borsten naar de Bergmankliniek sturen?
Snap niet dat er steeds tussen eric en Huub ruzie moet zijn.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik durf er heel wat onder te verwedden dat Huub best los durft op Brian en dat ook zeker wil.
JJ stijlquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:40 schreef easysatellite het volgende:
lieke wat n wannabe "ik ben volwasse" zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |