Dat dan weer wel, maar als ik erg schrik kan ik ook heel gek reageren.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook hartstikke suf en kan gevaarlijk zijn. Ik kan me voorstellen dat Huub daar pissed over is. Maar hij reageert ook wel erg in de overdrive
Ik val er middenin, maar de 'vergrijpen' lijken me niet al te ernstig. Toch?quote:
Ik moet zeggen dat ik Huub gelijk vind hebben, de post wordt iets verplaatst en dan trek je een stoel onder iemand vandaan. Erik is echt een irritante zak al weken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef Desii het volgende:
[..]
en terecht dat Brian het met hem eens is... Eric is weer mega-irritant met die nichtentrekjes
wat maakt het nu uit waar je post ligt links, of rechts...... daarna een stoel onder iemand vandaan trekken is idd linke soep
Spuitjes elf hebben geen oortjesquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef beequeen het volgende:
Mag ik Lieke adviseren haar mond te houden?
in de sauna...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:18 schreef webextreme.nl het volgende:
waar is jaap? hij moet ff de terror hervatten!!![]()
Ikke nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
Dat dan weer wel, maar als ik erg schrik kan ik ook heel gek reageren.![]()
Volgens mij komt dat door die 45%. Daar moet hij echt eens een keer vanaf (donderen).quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is ook hartstikke suf en kan gevaarlijk zijn. Ik kan me voorstellen dat Huub daar pissed over is. Maar hij reageert ook wel erg in de overdrive
Ach Huub heeft gewoon geen post omdat die door achter is achtergehouden, niet omdat niemand iets gestuurd heeft.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:23 schreef easysatellite het volgende:
oooh huub heeft geen post??? hahaha daarom doet ie zo, lol
ik ook hoor... ik vind Eric mega-irritantquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:22 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Huub gelijk vind hebben, de post wordt iets verplaatst en dan trek je een stoel onder iemand vandaan. Erik is echt een irritante zak al weken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |