Whehe, naisquote:Op dinsdag 29 mei 2007 09:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Uiteraard, net lekker mijn bed uit komen rollen.![]()
Beste verkoopcijfersquote:Op dinsdag 29 mei 2007 10:01 schreef rulerofdeath het volgende:
zo ik ben er ook weer.
het was aardig rustig op de camping omdat er weinig mensen naar het motorweekend gingen. ik heb wel 3 pakjes sigaretten en 2 witte wijn verkocht op zondagavond.
Ik heb het trouwens over camping dennenoord.
gister na het schoonmaken van de wc's heb ik thuis zooi achter de deur gesmeten en door naar beckum. ik kan het natuurlijk niet maken om daar niet te komen
en vanmorge om half 8 werken
It's A Boy/Girl Thing...quote:Op maandag 28 mei 2007 23:25 schreef Stienn het volgende:
[..]
Welke film?
Ik ben gister naar spyder man 3 geweest, viel een beetje tegen..
wel beetje standaard plot van 'lichaamsverwisseling' maar wel leuk uitgewerkt, soms echt geniale momentenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 12:35 schreef Stienn het volgende:
leuke film?
De hoeveelheid bier die nodig waren om dit te bedenken en te maken waren niet zo goed voor de lever, de pens en de bankrekening.quote:
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
De hoeveelheid bier die nodig waren om dit te bedenken en te maken waren niet zo goed voor de lever, de pens en de bankrekening.
Ach ik zeg altijd maar, je kan niet de hele dag nuchter zijn![]()
nee das ook al zowatquote:Op dinsdag 29 mei 2007 14:04 schreef Dr.Aart het volgende:
[..]
De hoeveelheid bier die nodig waren om dit te bedenken en te maken waren niet zo goed voor de lever, de pens en de bankrekening.
Ach ik zeg altijd maar, je kan niet de hele dag nuchter zijn![]()
ik bun d'r ja waquote:Op woensdag 30 mei 2007 11:17 schreef rulerofdeath het volgende:
wat een henige boel hier
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
dan ga je uit je nek lullen. dat kuj volges mij wel
quote:Op woensdag 30 mei 2007 11:29 schreef rulerofdeath het volgende:
dan ga je uit je nek lullen. dat kuj volges mij wel
net doen alsof je in ONZ zitquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:27 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kan dat niet. ik zou niet weten hoe ik dat moet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |