vanmorgen wel, nu ff wat rustiger aanquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hallooo Tukkers!! Allemaal weer "hard" aan het werk?
Wanneer niet he, veel te veel gestressquote:Op maandag 4 juni 2007 13:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hallooo Tukkers!! Allemaal weer "hard" aan het werk?
Westerhaar is welkom, vlakbij Vriezenveen toch??quote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef IkWilbert het volgende:
Is Westerhaar ook Tukkerland?![]()
fap fap fap
ik niet... mijn piratenpak ligt nog bij de stomerij.quote:Op maandag 4 juni 2007 19:42 schreef The_S het volgende:
whehehe lol dat filmpje
btw wie gaat er vrijdag naar piratenfeest in reutum?
Lollersquote:Op maandag 4 juni 2007 19:15 schreef IkWilbert het volgende:
Is Westerhaar ook Tukkerland?![]()
fap fap fap
In Duitsland.. maar Köttelpeer by birth...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:10 schreef rulerofdeath het volgende:
waar woon je dan?
Denekamp dus, woont nog familie van mijquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:40 schreef charon het volgende:
[..]
In Duitsland.. maar Köttelpeer by birth...
ie neult hier moar een end wegquote:Op dinsdag 5 juni 2007 09:40 schreef charon het volgende:
[..]
In Duitsland.. maar Köttelpeer by birth...
Ho, dat nich he, ik bin genne Pruus.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
duitsers? OMG OMG OMG....
nahja vooruit... denekamp is twente
Niks was mooier as in '88 met de Marechaussee (omdat die ORANJE zwaailichtn haddn) veurop naor de grens ..quote:
mooi betje provoceer'nquote:Op dinsdag 5 juni 2007 17:21 schreef charon het volgende:
[..]
Niks was mooier as in '88 met de Marechaussee (omdat die ORANJE zwaailichtn haddn) veurop naor de grens ..
ik heb wel een abraham voor jequote:Op woensdag 6 juni 2007 00:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Mijn ouders worden deze maand allebei 50 en willen er niks aan doen! Oftewel geen party/leuke geintjes...
We zijn dus druk aan het brainstormen en een abraham/sarah aan het regelen
Heeft iemand hier nog leuke ideeen/goede adressen voor leuke dingetjes????![]()
![]()
GEEN leuke geintjesquote:Op woensdag 6 juni 2007 08:26 schreef rulerofdeath het volgende:
als ze wieldoppen op de auto hebben: ander setje kopen en gifgroen spuitenen die dag op de auto zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |