Goed goed, jij ziet er ook weer keurig uit vandaagquote:
Dankje Damzkie. En een asprientje helpt niet echt, maar ik zal niet eerder op bed liggen voordat ze me dood kunnen aanvegenquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef Damzkieee het volgende:
Veel plezier hé Blawh! Vergeet er niet van te genieten
Anders neem je maar effe een extra asprientje!
Top, je kunt genoeg slapen in t vliegtuigquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:40 schreef Blawh het volgende:
[..]
Denk het wel, misschien zo nog een uurtje slapen, maar verder ben ik er klaar voor ja.
Volgens mij vlieg ik rond 17.30 en kom ik tegen 8.30 plaatselijke tijd aan. Dat zit ik dus als het goed is een uur of 9 in het vliegtuig.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:42 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Top, je kunt genoeg slapen in t vliegtuig!
Hoelaat vertrek je? Hoelang duurt die reis eigenlijk?![]()
Op zich wel fijn, heb je geen jetlag. Sluit mooi aanquote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:44 schreef Blawh het volgende:
[..]
Volgens mij vlieg ik rond 17.30 en kom ik tegen 8.30 plaatselijke tijd aan. Dat zit ik dus als het goed is een uur of 9 in het vliegtuig.
Yupz, heb kaartje optijd verlengd. Jij ook neem ik aan?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:45 schreef Damzkieee het volgende:
Heracles seasonticket al verlengd?
Ik slaap wel eerst een paar uur als ik daar aankom denk ik.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Op zich wel fijn, heb je geen jetlag. Sluit mooi aan![]()
en hoe was het?quote:Op zaterdag 2 juni 2007 20:21 schreef ReMcOrE het volgende:
vanavond PPM Band () en Dries Roelvink (
) bij Landjuweel in Haaksbergen
mooi gezellig, mooi bier drinken
quote:
quote:Op maandag 4 juni 2007 10:25 schreef rulerofdeath het volgende:
jow met de banjo. goedemorge mensen van het goede leven
nog naar Veldmaat Bruist / Hengevelde komend weekend dan??quote:Op maandag 4 juni 2007 11:01 schreef rulerofdeath het volgende:
ben bij mn vriendin in drenthe geweest. zijn uitgeweest in assen. dikke 30 km gefietst. stelletje gekken daar.
voor mij wordt het waarschijnlijk Veldmaat Bruist, is vorig jaar erg goed bevallenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
@ remco:
ik weet niet wat ik zaterdag ga doen. hengevelde waarschijnlijk niet, tenminste ik heb daar niet zoveel zin aan.
Noem me maar Roy, anders moet je ook zoveel typenquote:Op maandag 4 juni 2007 11:58 schreef rulerofdeath het volgende:
@Roycooooooooooo
ga je vaker wielrennen kijken? lijkt mij eigelijk niet zoveel aan maja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |