Heel goedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ben zaterdag van 12 tot 24 op emporiumdaarna afteren in de matrixx tot uurtje of 5 6 dacht ik. Lopen we elkaar dan goed mis?
die kans schat ik aanzienlijkquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:31 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ben zaterdag van 12 tot 24 op emporiumdaarna afteren in de matrixx tot uurtje of 5 6 dacht ik. Lopen we elkaar dan goed mis?
of.......nietquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Little_Meanie het volgende:
gewoon vrouwen om raad vragen, vinden ze erg leuk!
of je ziet bijvoorbeeld dat ze leuke schoenen aanheeft, of iets anders maakt niet uit.
dan ga je ernaar toe en zegt van zooooow dat zijn leuke schoenen? waar heb je die gehaald?
een vriendin van mij is binnenkort jarig en ik zoek nog een cadeau, die schoenen zouden perfect zijn.
daar heb je het begin van je gesprek.
Dan even babbelen en gewoon afscheid nemen en terug bij je vrienden gaan staan, worden ze gewoon gek van.
Zo van hé hoe kan dat nou, hij heeft het gesprek eerst afgebroken, dat gebeurt anders nooit...
Veel kans dat ze enkele minuten later naar jou toekomen.
ben jij homo?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Little_Meanie het volgende:
of je ziet bijvoorbeeld dat ze leuke schoenen aanheeft, of iets anders maakt niet uit.
dan ga je ernaar toe en zegt van zooooow dat zijn leuke schoenen? waar heb je die gehaald?
een vriendin van mij is binnenkort jarig en ik zoek nog een cadeau, die schoenen zouden perfect zijn.
Dan even babbelen en gewoon afscheid nemen en terug bij je vrienden gaan staan, worden ze gewoon gek van.
Zo van hé hoe kan dat nou, hij heeft het gesprek eerst afgebroken, dat gebeurt anders nooit...
Been there, Worksquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:42 schreef Little_Meanie het volgende:
nooit een vrouw complimenten geven over haar uiterlijk, dat horen ze van elke stakkerquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ben jij homo?
behalve dat laatste, dat is wel cool
nochtans moet je alles doen wat als man niet logisch lijktquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:53 schreef .neon het volgende:
klinkt logisch iig.
misschien ben ik dan niet het type dat die van jouw zou gebruiken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nooit een vrouw complimenten geven over haar uiterlijk, dat horen ze van elke stakker
de kunst is om iets te doen wat de andere mannen niet doen, daar gaan ze over nadenken
Deze shit gaat diepquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:54 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nochtans moet je alles doen wat als man niet logisch lijkt
complimenten over het uiterlijk kan wel nog eens lukken bij lelijke tot middelmatige vrouwen met weinig zelfvertrouwenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:54 schreef Berenanus het volgende:
[..]
misschien ben ik dan niet het type dat die van jouw zou gebruiken.
weet je wat het bij mij is!
vrouwen van tegen de 30 komen naar mij toe! en vrouwen van mijn leeftijd moet ik moeite voor doen enzo.. nouja, nu eigelijk ook niet meer moet ik eerlijk zeggen
Als je gewoon wilt neuken kan je beter zoals jij benoemd de "stakker" uithangenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:52 schreef Little_Meanie het volgende:
[..]
nooit een vrouw complimenten geven over haar uiterlijk, dat horen ze van elke stakker
de kunst is om iets te doen wat de andere mannen niet doen, daar gaan ze over nadenken
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 14:56 schreef BossFight het volgende:
"Does this ragg smell like chloroform to you?"
Helaas schijnt dit soort poep wel te werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:48 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ben jij homo?
behalve dat laatste, dat is wel cool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |