Mijn leraar wilde me vermoorden om het feit dat ik geen statief meenam, maar het was ochtend, koud en ik had allerlei accesoires mee zoals Digitale camera, Analoge Camera, Bierflesjes, de kruk enzquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:50 schreef Elefes het volgende:
De tweede staat wat scheef, dat is jammer. Verder had ik haar nog eenzamer in beeld gezet door wat minder vloer te nemen, en evt. nog wat meer afstand.
Ze staat op de tweede foto net niet in het midden, dat is ook jammer. En verder is de scherpte net niet genoeg op de tweede foto (volgende keer toch maar statief meenemen).
Verder wel mooie foto's.
Waarom denk je dat ik de "diepe" decollete fotos hier niet plaats danquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:54 schreef jpg97 het volgende:
bier en met wat fantasie tieten [afbeelding]
Ik klikte anders meteenquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:00 schreef Xilantof het volgende:
Hoi!
Wil je zo vriendelijk zijn de foto's te verkleinen.
En help even mee denken naar een iets heldere Topictitel. Dit is té mager.
Laad de pagina te langzaam? Ik wil er ook wel linkjes van maken en be my guest met de TTquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:00 schreef Xilantof het volgende:
Hoi!
Wil je zo vriendelijk zijn de foto's te verkleinen.
En help even mee denken naar een iets heldere Topictitel. Dit is té mager.
Dank jequote:Op donderdag 24 mei 2007 19:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik klikte anders meteen
kekke foto's!
't is niet bevoordelijk voor de kwaliteit als je Replique ze laat verkleinen voor de lay-out.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Laad de pagina te langzaam? Ik wil er ook wel linkjes van maken en be my guest met de TT
Wat Bas zegt gaat me wel wat ver, het was enorm koud op dat moment dus dat is niet echt reeel, de schoentjes heb ik nog over nagedacht, in eerste instantie moest het een blote voeten shoot worden maar er lag helaas aardig wat glasquote:Op donderdag 24 mei 2007 19:04 schreef Elefes het volgende:
Ik vind het licht op de eerste foto wel heel mooi
Ik zou haar ook geen slippers aan doen, maar galaschoentjes: dat past wat beter bij haar jurkje in de setting (een soort ontvoering? of wat is het?).
En wat BaszNL zegt.
Een soort van Ontvoerings achtige scene...quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]
't is niet bevoordelijk voor de kwaliteit als je Replique ze laat verkleinen voor de lay-out.
gebruik dan thumbnails, en maak die klikbaar naar de grotere versie's.
Verder staat 't gros van de monitoren op 1280*1024. Alle foto's groter dan dat kijken (logischerwijs) niet fijn. Moet je gaan zitten scrollen e.d.
Wat was 't thema van je shoot? (t.b.v. de TT)
Dank je!quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:09 schreef popolon het volgende:
Reservoir Dogs.
Ik vind, op een of andere manier, die bierflesjes er niet bij horen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |