abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49835385
quote:
Op zondag 27 mei 2007 22:28 schreef Lucille het volgende:
Ik solliciteer ook nooit, ik word altijd gevraagd vanwege mijn kwaliteiten.
ballen grabbelen .
pi_49872399
Mannen en vrouwen zijn niet gelijk in het bedrijfsleven, wat er ook geroepen wordt over gelijkheid e.d. Kijk maar naar salarissen van mannen en vrouwen in precies dezelfde functies. Toevallig hebben vrouwen iets waar mannen de hele dag aan lopen te denken, dus waarom niet (als je er zelf vrede mee hebt)?
Ben overigens niet van plan zoiets te doen, heb neit voor niets brains gekregen.
Vanity, definitely my favourite sin!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 00:20:30 #78
174261 emo.gif
Crape Diem
pi_49873237
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Shoegal88 het volgende:
heb neit voor niets brains gekregen.
Als je nou ook eens wat typ skills had gekregen...
Maar waarschijnlijk ben je ook gewoon heel lelijk. !
web-log
Vengeance is mine.
I will repay.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 00:30:25 #79
92991 dvdk
Tired of yo bullshit!
pi_49873517
neuk ik ook omhoog als ik onder lig en m'n vriendin boven?
pi_49897346
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:54 schreef Shoegal88 het volgende:
Mannen en vrouwen zijn niet gelijk in het bedrijfsleven, wat er ook geroepen wordt over gelijkheid e.d. Kijk maar naar salarissen van mannen en vrouwen in precies dezelfde functies. Toevallig hebben vrouwen iets waar mannen de hele dag aan lopen te denken, dus waarom niet (als je er zelf vrede mee hebt)?
Ben overigens niet van plan zoiets te doen, heb neit voor niets brains gekregen.
Wat probeer je nou te zeggen, vrouwen zijn mooier om naar te kijken dus ze verdienen minder?
Voor mij is de werkplek nou juist dé plek waar ik mannen en vrouwen precies gelijk behandel. Wat mij juist tegenvalt is dat ik weinig vrouwen met een beetje ambitie/interesses tegenkom. (of het moeten van die nep-carrierevrouwtjes zijn die denken dat een manteplakje en een VW golf alles is). Ik denk dat dat er eerder voor zorgt dat ze minder verdienen.

Maar wat wil je, als meiden de hele tijd door pappa worden beschermd, alle aandacht van mannen krijgen die ze willen en maar vooral goed moeten leren zorgen van hun ouders.

Lang leve emancipatie
  zondag 3 juni 2007 @ 01:51:41 #81
181514 CocoJen
Saiou's horse
pi_50050266
Nee, ik zou mezelf niet omhoog neuken,
misschien dat dat per beroep verschilt, maar ik zie dat Loretta Schrijver met Jeroen Pauw naar bed is geweest en dan denk ik van>toch beetje schandalig dat mensen allemaal maar met elkaar neuken, zeker in zo'n wereld als de media.
Ik vind het ook eerder sletterig dan sexy als vrouwen dat doen, al kan ik me wel voorstellen dat het lekker makkelijk is. Even met iemand naar bed en je hebt de droombaan van je leven.
Misschien als je single bent en in een andere wereld werkt, maar in de journalistiek zou ik dat toch niet zo snel doen...
pi_50051280
Ik heb een loonsverhoging voor m'n gehele team bij elkaar geneukt, telt dat ook?
I was an atheist until I realized I was God
pi_50058266
quote:
Op zondag 3 juni 2007 02:50 schreef kastanova het volgende:
Ik heb een loonsverhoging voor m'n gehele team bij elkaar geneukt, telt dat ook?
Nee, dat hoort in een of ander pimp/pats-topic zodat je aan de buitenwereld kan laten zien hoe vaak je wel niet neukt. Wat ben je toch ook een onzekere kneus
pi_50059203
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:35 schreef _-MEL-_ het volgende:

[..]

Nee, dat hoort in een of ander pimp/pats-topic zodat je aan de buitenwereld kan laten zien hoe vaak je wel niet neukt. Wat ben je toch ook een onzekere kneus
Je bent verbitterd omdat hij jou niet wou neuken?

Edit: overigens vind ik een loonsverhoging voor het hele team bij elkaar neuken hier heel goed passen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_50059841
quote:
Op zondag 3 juni 2007 13:35 schreef _-MEL-_ het volgende:
Hoevaak ik wel niet neuk?

In principe zou 1 keer neuken gedurende m'n gehele leven al voldoende kunnen zijn in dit geval hé? .
pi_50059971
Hmm, het is wel een pro op je CV
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_50061144
Ik heb er niets op tegen, het is een van de mogelijkheden om iets te bereiken die nu eenmaal benut wordt...
Zelf zou ik er nooit aan meedoen (maar ja, zeg nooit nooit).

Weliswaar zou het pas echt verwerpelijk zijn als het de ENIGE mogelijheid is om promotie te maken. En in sommige sectoren (de modewereld ) en in vele arme milieus (vb. zuid-afrikaanse townships) is dit helaas de werkelijkheid...
pi_50062109
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:37 schreef Stupiditeit het volgende:

Mijn vraag is of iemand hier zichzelf wel omhoog heeft geneukt.
Wel naar hogere sferen, maar dat telt natuurlijk weer niet...
quote:
En als het antwoord 'nee' is, is mijn vraag of je het ethisch gezien het walgelijk vind dat mensen dat doen.
Moet iedereen zelf weten. De een neukt zich omhoog, de ander slijmt zich omhoog, weer een ander zorgt dat hij er altijd als eerste is en als eerste vertrekt, enz.

En dan heb je ook mensen die gewoon goed zijn en dat niet nodig hebben.

Ik heb alleen maar een pesthekel aan mensen die omhoog proberen te komen door anderen onderuit te trappen. Daar wordt ik wel misselijk van. Verder... het zal wel. Niet iedereen heeft veel talent, dus moet je met iets anders komen.
quote:
En uiteraard of je het zelf zal doen.
Alleen indien ik met de dame in kwestie sowieso wel het bed in zou willen duiken... Maar ook dat zal wel weer niet tellen. Bovendien: ik ben al lang het opperhoofd, dus men moet zich bij mij vervoegen om zich omhoog te laten neuken. Dat is overigens niet aan de orde...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_50063182
quote:
Op zondag 3 juni 2007 15:47 schreef DS4 het volgende:
Bovendien: ik ben al lang het opperhoofd, dus men moet zich bij mij vervoegen om zich omhoog te laten neuken. Dat is overigens niet aan de orde...
Nou denk ik niet dat jij als opperhoofd mensen een flinke opslag zal geven of een belangrijke functie als ze het niet ook gewoon waard zijn.

Wat dat betreft denk ik dat het omhoogneuken in veel organisaties ook maar relatief is. Je zal toch ook echt iets moeten kunnen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 3 juni 2007 @ 16:45:25 #90
181694 Klazina
de groeten
pi_50063658
Vrouwen hebben iets wat een man wil ... maar mannen hebben net zogoed iets wat een vrouw wil.
Voor een stukje worst moet je geen heel varken in huis nemen, dit zei mijn oma vroeger al ... hahaha.

Als ik mijn baas een lekker mannetje zou vinden, heb ik er geen probleem mee hem te neuken.
Als er geen salarisverhoging aan vast blijkt te zitten, dan heb je in ieder geval lol gehad.
En als ik beter en fijner kan leven doordat ik me af en toe omhoog neuk, dan kom maar op met dat wippie.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:46:15 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50063676
Ik snap dat nooit zo. Als je eenmaal geneukt bent, waarom zou je dan opslag krijgen achteraf? Zodat ze je nog een keer mogen neuken? Maar dat hebben ze toch al een keer gedaan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:51:45 #92
181694 Klazina
de groeten
pi_50063822
Nou, Tinkepink, de meesten houden hun neukpartijtjes liever geheim. Zeker als ze thuis een vrouw hebben zitten. Daar willen ze best voor betalen.

Wat is het probleem met neuken met wie dan ook? Het is lekker en smaakt naar meer.
Alleen hebben getrouwde mannen liever niet dat hun vrouw het weet, maar in het geheim willen ze je wel neuken.
By the way ... ik ben een gescheiden vrouw, en als ik wil neuken heb ik mijn versiertrucjes wel. Als de ander getrouwd is, is dat hun probleem.
Ik zou er trouwens ook nooit iemand mee chanteren, maar dat gebeurt wel in het dagelijks leven. Dat is laag bij de grond. Dat neukpartijtje niet.
  zondag 3 juni 2007 @ 16:54:17 #93
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50063893
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:51 schreef Klazina het volgende:
Nou, Tinkepink, de meesten houden hun neukpartijtjes liever geheim. Zeker als ze thuis een vrouw hebben zitten. Daar willen ze best voor betalen.
Waarom zou je als werkneemster openbaar maken dat je met je baas hebt geneukt? Jij wordt ontslagen en je baas krijgt promotie.
pi_50063912
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Nou denk ik niet dat jij als opperhoofd mensen een flinke opslag zal geven of een belangrijke functie als ze het niet ook gewoon waard zijn.
Dat klopt. Van de andere kant: het advocatenkantoor waar ik mij loopbaan begon had een vrouwelijke partner waarvan het gerucht ging dat ze met de "Pater Familias" van het kantoor een sexrelatie heeft gehad en zodoende extra snel als partner kon toetreden.

Ze had dus wel kwaliteiten (waarmee ik ter zake doende kwaliteiten ten aanzien van de functie bedoel), maar was sneller partner.
quote:
Wat dat betreft denk ik dat het omhoogneuken in veel organisaties ook maar relatief is. Je zal toch ook echt iets moeten kunnen.
Tsja de Marokkaanse schoonmaakster van mr. A. M. is inderdaad geen juridisch medewerkster geworden...

[ Bericht 0% gewijzigd door DS4 op 04-06-2007 20:17:27 ]
pi_50064056
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:54 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat klopt. Van de andere kant: het advocatenkantoor waar ik mij loopbaan begon had een vrouwelijke partner waarvan het gerucht ging dat ze met de "Pater Familias" van het kantoor een sexrelatie heeft gehad en zodoende extra snel als partner kon toetreden.

Ze had dus wel kwaliteiten (waarmee ik ter zake doende kwaliteiten ten aanzien van de functie bedoel), maar was sneller partner.
[..]

Tsja de Marokkaanse schoonmaakster van mr. M. M. is inderdaad geen juridisch medewerkster geworden...
Hmm, die laatste naam kun je ook wel voluit schrijven hoor, eenieder weet welke bekende advocatenfamilie in het bezit van de letter M is
pi_50066273
Het heeft ook met meer dan alleen seks te maken, he.

Voor een vrouw voornamelijk is het in sommige gevallen een manier om macht te verwerven. Je kent het wel: meneer is getrouwd en heeft een slippertje begaan met een vrouw. Ze gaat het vertellen! Oei, dan maar promotie...

Als je het zo bekijkt is het als mannelijke baas toch niet echt verstandig om voor een vluggertje tijdens de pauze een aanzienlijk deel van je macht te verliezen...
pi_50066413
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:59 schreef Diederik_Duck het volgende:
Hmm, die laatste naam kun je ook wel voluit schrijven hoor, eenieder weet welke bekende advocatenfamilie in het bezit van de letter M is
Zelfs zijn bijnaam begint met een m...
pi_50070689
quote:
Op zondag 3 juni 2007 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
Ik snap dat nooit zo. Als je eenmaal geneukt bent, waarom zou je dan opslag krijgen achteraf? Zodat ze je nog een keer mogen neuken? Maar dat hebben ze toch al een keer gedaan?
In mijn geval was de verstandhouding na de seks dusdanig goed dat ze me de opslag gunde en dus goedkeurde... En met mij redelijkerwijs ook de rest van het team...
pi_50070899
Volgens mij gebeurt het, buiten Hilversum, nauwelijks. Overal waar ik heb gewerkt werd er veel onderling gerommeld ongeacht of mensen een echtgenoot thuis hadden zitten of niet. Maar dat was gewoon lol maken om het lol maken en ik heb er geen promoties of loonsverhogingen uit zien voortkomen.

Ik heb mensen wel op andere manieren voor promotie zien gaan: niks direct en plat voor seks met de baas gaan, maar een slinkse omweg nemen en jezelf daarbij ook nog besparen dat je die onaantrekkelijke kerel moet neuken: : beste vriendinnen worden met de vrouw van de baas. Vaak daar over de vloer komen, etentjes, samen shoppen... De collega die dat deed kreeg een loonsverhoging waar werkelijk geen enkele andere reden voor te verzinnen was dan dat ze bevriend was met dat echtpaar.
  zondag 3 juni 2007 @ 21:11:36 #100
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_50071390
quote:
Op zondag 3 juni 2007 20:47 schreef kastanova het volgende:

[..]

In mijn geval was de verstandhouding na de seks dusdanig goed dat ze me de opslag gunde en dus goedkeurde... En met mij redelijkerwijs ook de rest van het team...
Ach, ik krijg die opslag ook wel zonder seks. En een beetje flirten voldoet vaak al.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')