Ja ach, dat is bij alle aangetrouwde wijven bij het konigshuis, Mabel is wel de mooiste voorbeeld, denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:52 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ken er wel eentje. Ze begon als een dochter van een ongure politicus en uiteindelijke neukte ze tot prinses om vervolgens misschien zelfs tot koningin te schoppen.
hetquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:53 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ja ach, dat is bij alle aangetrouwde wijven bij het konigshuis, Mabel is wel de mooiste voorbeeld, denk ik.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]Je mag wel wegblijven in november.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Een functie hoor je te verdienen met je verstand en niet met je kut.
Example.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zoveel dingen die "horen" maar niet zo zijn...
sjonge, wat een venijn...quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan pleur je gewoon op en zoek je een fatsoenlijk iets. Ik heb een gruwelijke hekel aan wijven die met hun kut werken. Altijd lachen ook als ze dan op de functie zitten die ze willen hebben en dat ze dan keihard op hun bek gaan. Dat is genieten.
Ah, dat laatste is pas echt moreel verwerpelijk?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:15 schreef pleeborstel het volgende:
Alleen de indruk wekken dat je bereid bent te sexen is meestal voldoende hoor...![]()
Het daadwerkeijk doen is een heel ander verhaal![]()
Eindelijk iemand met ervaring?!quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:15 schreef pleeborstel het volgende:
Alleen de indruk wekken dat je bereid bent te sexen is meestal voldoende hoor...![]()
Het daadwerkeijk doen is een heel ander verhaal![]()
Faken mag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:16 schreef Stupiditeit het volgende:
[..]
Ah, dat laatste is pas echt moreel verwerpelijk?
Ik denk dat de meeste mensen hier heul nie weten wie dat isquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Mr.Noodle het volgende:
Pauline Huizinga heeft zich ook aardig omhoog geneukt anders
Ze hoeft niet meer op de buis, kan geld uitgeven bij de vleet. Dus ik denk niet dat ze te klagen heeft.
Geen idee wat ze eigenlijk nog doet...
Former Miss Holland who f*cks a Multi-Millionaire..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:53 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier heul nie weten wie dat is![]()
Alsof alleen vrouwen zich omhoogneukenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef Armageddon het volgende:
Een functie hoor je te verdienen met je verstand en niet met je kut.
wat vind je van deze stelling:quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:23 schreef saskiia het volgende:
[..]
Alsof alleen vrouwen zich omhoogneuken![]()
ik moest lachenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat vind je van deze stelling:
mannen doen het voor de sex, vrouwen voor de functie.
Aangezien meer dan 80% van het management man is... en van die 80% maar 5% homo... Zijn er relatief meer vrouwen die zich omhoog kunnen neuken dan mannen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:23 schreef saskiia het volgende:
[..]
Alsof alleen vrouwen zich omhoogneuken![]()
BHFH is terugquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:28 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wat vind je van deze stelling:
mannen doen het voor de sex, vrouwen voor de functie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |