GODDOMME, vroeg het nog zo aan Damzkieee.. Kerel zei danquote:
Deze post versta ik dus onder de zuiverste vorm van naaierij. Zoals jullie weten gaan hier verscheidene mensen aan onder door, waaronder ik!!!quote:
Patrick Kluivert?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:26 schreef Houniet het volgende:
als jullie het raden post ik de foto!
P......
Dan moet hij nog heel wat lerenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
GODDOMME, vroeg het nog zo aan Damzkieee.. Kerel zei dan![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Deze post versta ik dus onder de zuiverste vorm van naaierij. Zoals jullie weten gaan hier verscheidene mensen aan onder door, waaronder ik!!!
Roy
tot volgende weekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Deze post versta ik dus onder de zuiverste vorm van naaierij. Zoals jullie weten gaan hier verscheidene mensen aan onder door, waaronder ik!!!
Roy
is al geweest...quote:
ff onthouden.. Dankquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dan moet hij nog heel wat leren
Wanneer iets gelijk blijft/ hetzelfde is.. is het als.
Wanneer iets groter/ kleiner/ meer/ minder is .. dan is het dan!
[..]
Roy
Ik zeg: wist niet in welke contextquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dan moet hij nog heel wat leren
Wanneer iets gelijk blijft/ hetzelfde is.. is het als.
Wanneer iets groter/ kleiner/ meer/ minder is .. dan is het dan!
[..]
Roy
IK BLIJF LEKKERquote:
Had ik 't goed?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
het zal wel iets van Petronella zijn of zo![]()
Het was een grap! Pluisje. Van Bootje84's problemen gister.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:30 schreef Sehnsucht het volgende:
[..]
het zal wel iets van Petronella zijn of zo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |