5 topics per dag zoals laatst redden we nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef Houniet het volgende:
als die topics te hard gaan valt het op, op die manier zijn we toen ook nat gegaan bij de admins
ik ben van mening dat dat niet gaat lukken!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
boeit niet, ik had gezegd voor 16.00 dicht
Dan moeten de stage sc'ers ook niet de top 10 bevolken, want dat valt ook op..quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef Houniet het volgende:
als die topics te hard gaan valt het op, op die manier zijn we toen ook nat gegaan bij de admins
nog niet.. binnenkort.. Het is allemaal vrij basic. Ik ben geen designerquote:
Mee eens, dus we moeten even door gaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:56 schreef Houniet het volgende:
het één heeft verband met anderequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Dan moeten de stage sc'ers ook niet de top 10 bevolken, want dat valt ook op..![]()
Whehe jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Dan moeten de stage sc'ers ook niet de top 10 bevolken, want dat valt ook op..![]()
dat maakt dus geen fuck uitquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
We begonnen op 174 of niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Damzkieee het volgende:
Volgens mij is dit al de 4e hoor.
dan moet je vooralquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef Houniet het volgende:
nee maar dit is niet leuk meer, het moet wel leuk blijven, anders krijg je er spijt van, ik meen het
krijgen wij hem te zien?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nog niet.. binnenkort.. Het is allemaal vrij basic. Ik ben geen designer
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
KLAARR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu van de week nog kijken of er typfoutjes etc instaan en dan volgende week inleveren!
Ik ben blij!!!!
Hopsa, en nu de tuin in!!
Doeiiii
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
KLAARR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu van de week nog kijken of er typfoutjes etc instaan en dan volgende week inleveren!
Ik ben blij!!!!
Doeiiii
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef miss-scofield het volgende:
KLAARR!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben blij!!!!
Doeiiii
beter. dus je schrijft ze alleenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:57 schreef PieterBas het volgende:
[..]
nog niet.. binnenkort.. Het is allemaal vrij basic. Ik ben geen designer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |