Hoe hebben ze het in hun hoofd kunnen halen om iemand bij de hechte groep BB-bewoners te stoppen. Mona: the new kid on the block, het buitenbeentje, de nieuwkomer.
Zo creeer je toch een emotioneel wrak. Hoe kan ze zich in zo'n korte periode in zo'n hechte groep passen. Het duurt weken voordat ze als waardig lid wordt opgenomen in de groep.
Ik ken het fenomeen, mijn studentenhuis is ook een hechte groep en voor nieuwe huisgenoten is het moeilijk zich aan te passen. Sommigen doen er weken over, sommigen kunnen zich niet genoeg aanpassen en verhuizen.
Maar waar kan Mona heen, ze zit opgesloten met een groep die haar blijft zien als buitenstaander. Ze kan nergens heen, want ze zit opgesloten in het BB-huis. Alleen in een hoekje met de gedachte dat ze er niet bij hoort en ook niet bij gaat horen, met de wetenschap dat heel Nederland mee kijkt. Ze is het nieuwe meisje in de klas, dat halverwege het jaar verhuisd is. Met andere kleren, ander taalgebruik: kortom anders.
Ik kijk naar de streams en leef met haar mee.
We moeten haar redden, we moeten haar behoeden voor zelfmoord.
Doe met me mee en red Mona!
Bel en stem op Mona!
Laat haar vertrekken, laat haar ontsnappen aan het BB-huis!
De groep verguist haar, wij slachten haar in het forum, die dame moet inderdaad zo spoedig mogelijk terug naar haar idyllische gezinnetje en lekker gezellig achter de bar gaan staan, waar iedereen haar een toffe meid vindt. Mona gaat hier psychisch aan onderdoor, die kan vanuit hier 'Straight to the Riagg".
Dit kan geen vermaak meer zijn, dit is psychologische oorlogsvoering en Mona trekt het hier niet....
Jammer meid, leuk geprobeerd, maar red jezelf, voordat het te laat is!
Btw als Martin echt terug geplaatst wordt als er een man zou uitvallen dan ondergaat hij nogmaals wat hem eerder overkomen is en wat Mona overkomt, ook dan is hem geen lang leven in de BB dungeons beschoren. Kweet niet of hij dat trekt...
Als 93% van Nederland tegen je stemt dan lijd je pas aan gezichtsverlies.
Als ze gewoon zichzelf en ons alleen een plezier doet stopt ze er vannavond nog mee.
De dagboekkamer is toch altijd open ????
ze gaat naar binnen, zegt "ik kap er mee"
wij hebben allemaal plezier en V kan er gewoon een andere trut inzetten die het dan een paar dagen mag proberen.
Met een beetje geluk kunnen we die dan nog de eerste stemronde wegstemmen.
Ik heb ooit ongeveer hetzelfde gehad bij een werkgever. Dat was een bedrijf dat pas een jaar of 2 bestond, en de club die daar werkte zat er vanaf het begin in. Er ging er 1 weg en ik kwam daarvoor in de plaats. Er waren totaal 9 medewerkers. Nou ik kan je vertellen: NIETS wat ik deed was goed. Er was altijd wel iets op me aan te merken. De ellende is (en ik kan dus ook met Mona meevoelen) dat je steeds meer aan jezelf gaat twijfelen. En daardoor word je steeds minder jezelf. En daardoor gaat het nog slechter (neerwaartse spiraal). Terwijl je buiten die specifieke setting (je vriendenkring, andere werkgever) wel kunt functioneren en wordt geaccepteerd. Maar Mona kan niet buiten de BB setting treden.
Mona zal het absoluut niet gaan redden. Maar dat geldt voor elke nieuwkomer die er nu nog bijkomt, al zetten ze er Pamela Anderson, Katja Schuurman of Danielle Overgaag neer.
Weather
P.S. voor degenen die het vervolg willen weten: ik ben al 4 jaar weg bij die K****tent!
P.P.S. dit staat los van het feit dat ik Mona ook zwaaaaar irritant vind trouwens
quote:
op 10-05-1999 om 12:50 AM schreef Superknor het volgende:
Wat een sadisten daar bij V.Hoe hebben ze het in hun hoofd kunnen halen om iemand bij de hechte groep BB-bewoners te stoppen. Mona: the new kid on the block, het buitenbeentje, de nieuwkomer.
Ik dacht dat ze vrijwillig was gegaan?
Helemaal correct. Verblind door de 250K, en gesterkt door de reeds aanwezige groepsrollen/relaties zal elke nieuwkomer het onderspit delven. Een heel ondankbare rol, die Mona, toch een leuk "gezellig" mens (denk ik) op zich heeft genomen. (En een SPIJT dat ze er nu van heeft....)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |