echt super kerelquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
whehe heb hier geen geluid, maar lijkt me nu al grappig!
Ga m thuis wel ff bekijken![]()
Game Overquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Ik ben al halve dag aan het gamen
Wist je dat je allemaal kleurtjes had ?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Houniet het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zomerfeesten St. Isidorushoeve, vorige weekquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk opgenomen ReM, weet je dat?
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef denB het volgende:
[..]
Wij zijn geen spammers! Wij zijn actieve posters die het forum in leven houden![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsnou wij doen het overdag, mogen anderen het weer savonds en snachts doen!
![]()
je bent nog neits zo goed?quote:
Mee eens! Maar het aantal posts dat ik gister had haal ik vandaag niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik vind dat het forum 24 uur per actief moet zijn! overdag/savonds/snachtsnou wij doen het overdag, mogen anderen het weer savonds en snachts doen!
![]()
je zit echt aan dat pretspul hequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Wist je dat je allemaal kleurtjes had ?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef teardropnl het volgende:
[quote]Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
![]()
een bootje zegt tie... onze "boot" van de radar verdwenen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
Komt net ff bootje voorbij varen:
[afbeelding]
Waarom stop je dan!!!!!!einzwei!!~!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef teardropnl het volgende:
[..]
Nee ik moet nog even oefenen denk ik
sorry...quote:
De boot van mn pa is daar een schoen bij vergelekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
bootje84 is terugquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DaFan het volgende:
[afbeelding]
maar die komt hier tijdelijk niet meerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een bootje zegt tie... onze "boot" van de radar verdwenen!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |