Bronquote:EDE - Studenten van het ROC in Ede gaan in diverse wijken controleren of er waardevolle spullen in auto's liggen. Ze doen dat samen met een wijkagent.
De politie hoopt het aantal diefstallen uit auto's te verminderen met de actie 'Niets erin, niets eruit.' Daarom wordt met studenten van de opleiding Orde en Veiligheid gecontroleerd. Zo moeten inwoners alert worden gemaakt.
Als er waardevolle spullen in een auto liggen, doen de studenten een briefje onder de ruitenwisser.
Volgens mij mag dat niet als je niet wordt verdacht van een strafbaar feit. Correct me if I'm wrong.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef maok het volgende:
Die agenten kunnen toch ook dmv het nummerbord het adres achterhalen? Stuur dan een briefjes per post als ze het nodig vinden om mensen er op te wijzen.
Precies. Waarschijnlijk is dit weer een projectje om een groepje MBO-ers bezig te houden...quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:21 schreef maok het volgende:
Die agenten kunnen toch ook dmv het nummerbord het adres achterhalen? Stuur dan een briefjes per post als ze het nodig vinden om mensen er op te wijzen.
Die zijn veel te druk met koffiedrinken (ik in iig wel toen ik nog op het MBO zat. Daarom ook 5 jaar over gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Precies. Waarschijnlijk is dit weer een projectje om een groepje MBO-ers bezig te houden...
Ik schreef 'brievjes'quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef Seneca het volgende:
Godgloeiende
De poltiie die brievjes op gaat plakken voor inbrekers dat er waardevolle spullen te halen zijn.
Het moet niet gekker worden
Dat WAS het inderdaad. Alleen profiel niet geupdatequote:
In Ede en omstreken kan je heerlijk mountainbikenquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:23 schreef grassiekuik het volgende:
[..]
Edit: En toch hebben we een gezamelijke hobby. Ik voel een band![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |