Oke nah ik begin het toch aardig zat te worden bij allekabels.nl
dus ben benieuwd wat jullie zouden doen, hier mijn verhaal.
6 mei een bestelling geplaatst, een scart verdeler + 10 m kabel voor s-video-scart met 3,5mmjack.
7 mei mailtje ontvangen dat de betaling binnen is, vanaf die tijd staat op de siteinformatie een update
dat het pakket klaar staat voor verzending.
9 mei 's avonds laat rond 23.00 maar eens een mailtje die richting op gegooid waarom me bestelling al 3 werkdagen op "betaling ontvangen, klaar voor verzending" staat
10 mei mailtje terug gehad, dat het product niet op voorraad is?! dan denk ik, waarom staat er op de site dan dat het klaar staat voor verzending en moet ik er zelf achter komen...
11 mei opeens pats op de deurmat een gedeelte van de bestelling die blijkbaar wel op voorraad was, slecht dat ik hier geen mailtje over heb ontvangen dat het verzonden is
11 mei zelf een mailtje die kant op gestuurd dat ik een gedeelte heb binnen gekregen en wat ongeveer een richtlijn is voor de levertijd voor het andere product, werd gezegd een week
13 mei (05.30) mailtje ontvangen dat de bestelling is verzonden, het betreft een pakketje via de post dus niet via de pakketendienst. Kreeg ook nog een mailtje van de mensen zelf dat het was verzonden, toch weer aardig
16/17 mei (in de nacht) mailtje die kant op gegooid, dat het nog niet is ontvangen, omdat ik maandag zeer vroeg kreeg dat het was verzonden verwachtte ik het dinsdag en anders zeker woensdag, dus woensdag laat/begin donderdag mailtje dat ik het niet heb ontvangen
18 mei mailtje terug gehad dat het volgens hun systeem 10 mei is verzonden en het werdt doorgestuurd naar de afdeling die over de verzendingen gaat, dat is dus die 1e deelbestelling, dus ik heb duidelijk mailtje terug gestuurd dat dat om een deelbestelling ging en ik van hun op de 13e mailtje kreeg dat de rest zou zijn verzonden,
23 mei mailtje die kant op dat ik nog steeds geen mail terug heb gehad van de afdeling verzendingen, en dat ik het nu aardig zat wordt en dat ik gaat een oplossing op korte termijn zou willen, zelf als voorbeeld gegeven dat ze het product opnieuw (aangetekend) sturen, en indien ik het andere product ontvang het zal retourneren.
24 mei vandaag een mailtje gehad dat ze het gaan navragen bij de leverancier?! ik een mailtje terug gestuurd dat ik er niks van snap waarom ze het nu opeens moeten navragen bij de leverancier, het gaat om een probleem bij hun/tnt post, en waarom opeens nu de leverancier, heb redelijk gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden of iets.
Graag hoor ik wat jullie zouden doen.....
Greets,
Rene