abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49721040
Oke nah ik begin het toch aardig zat te worden bij allekabels.nl
dus ben benieuwd wat jullie zouden doen, hier mijn verhaal.

6 mei een bestelling geplaatst, een scart verdeler + 10 m kabel voor s-video-scart met 3,5mmjack.
7 mei mailtje ontvangen dat de betaling binnen is, vanaf die tijd staat op de siteinformatie een update
dat het pakket klaar staat voor verzending.
9 mei 's avonds laat rond 23.00 maar eens een mailtje die richting op gegooid waarom me bestelling al 3 werkdagen op "betaling ontvangen, klaar voor verzending" staat
10 mei mailtje terug gehad, dat het product niet op voorraad is?! dan denk ik, waarom staat er op de site dan dat het klaar staat voor verzending en moet ik er zelf achter komen...
11 mei opeens pats op de deurmat een gedeelte van de bestelling die blijkbaar wel op voorraad was, slecht dat ik hier geen mailtje over heb ontvangen dat het verzonden is
11 mei zelf een mailtje die kant op gestuurd dat ik een gedeelte heb binnen gekregen en wat ongeveer een richtlijn is voor de levertijd voor het andere product, werd gezegd een week
13 mei (05.30) mailtje ontvangen dat de bestelling is verzonden, het betreft een pakketje via de post dus niet via de pakketendienst. Kreeg ook nog een mailtje van de mensen zelf dat het was verzonden, toch weer aardig
16/17 mei (in de nacht) mailtje die kant op gegooid, dat het nog niet is ontvangen, omdat ik maandag zeer vroeg kreeg dat het was verzonden verwachtte ik het dinsdag en anders zeker woensdag, dus woensdag laat/begin donderdag mailtje dat ik het niet heb ontvangen
18 mei mailtje terug gehad dat het volgens hun systeem 10 mei is verzonden en het werdt doorgestuurd naar de afdeling die over de verzendingen gaat, dat is dus die 1e deelbestelling, dus ik heb duidelijk mailtje terug gestuurd dat dat om een deelbestelling ging en ik van hun op de 13e mailtje kreeg dat de rest zou zijn verzonden,
23 mei mailtje die kant op dat ik nog steeds geen mail terug heb gehad van de afdeling verzendingen, en dat ik het nu aardig zat wordt en dat ik gaat een oplossing op korte termijn zou willen, zelf als voorbeeld gegeven dat ze het product opnieuw (aangetekend) sturen, en indien ik het andere product ontvang het zal retourneren.
24 mei vandaag een mailtje gehad dat ze het gaan navragen bij de leverancier?! ik een mailtje terug gestuurd dat ik er niks van snap waarom ze het nu opeens moeten navragen bij de leverancier, het gaat om een probleem bij hun/tnt post, en waarom opeens nu de leverancier, heb redelijk gevoel dat ik aan het lijntje wordt gehouden of iets.

Graag hoor ik wat jullie zouden doen.....

Greets,
Rene
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_49721115
Poederbrief.
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:56:07 #3
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_49721220
je wordt aan het lijntje gehouden
zelf informeren bij de leverancier? doen klanten ook wel eens bij mij (ben dan ook 'de leverancier' ) en dan blijkt dat onze klant hun een heel leuk verhaaltje op de mouw hebben gespeld om hun eigen fouten te verdoezelen.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_49721301
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 12:53 schreef Dragoljub het volgende:
Poederbrief.
Goed idee

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  donderdag 24 mei 2007 @ 12:59:22 #5
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_49721330
Hebben meer mensen last van zo te zien. Paupershop dus.

http://tweakers.net/shopsurvey/7085
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:00:54 #6
2964 Armageddon
pi_49721394
Prutser loopt ook te zeiken over z'n domeinnaam.

http://groups.google.com/(...)ead/84657e8401e4c7d3
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:02:00 #7
2964 Armageddon
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:02:11 #8
2964 Armageddon
pi_49721441
Mooi hè Google.
pi_49721672
briefje naar kamer van koophandel misschien?

of geschillencommissie erbij halen? iemand echt ideeen dat je denkt ja dat zal effect hebben.
Top 5 China producten
pi_49721705
en over de shop zelf, had al gelezen dat het niet een top shop is, maar ik denk voor een kleine bestelling kunnen we even kijken, die kabel zelf is 7.50....dus opzich het geld maakt me niet veel uit, gaat me meer om het principe, die winkel moet gewoon leveren klaar.
Top 5 China producten
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:09:16 #11
2964 Armageddon
pi_49721744
Gewoon wachten. Komt vanzelf wel binnen. Volgende keer niet meer bestellen. Klaar.
  donderdag 24 mei 2007 @ 13:09:55 #12
2964 Armageddon
pi_49721768
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 13:08 schreef rene90 het volgende:
en over de shop zelf, had al gelezen dat het niet een top shop is, maar ik denk voor een kleine bestelling kunnen we even kijken, die kabel zelf is 7.50....dus opzich het geld maakt me niet veel uit, gaat me meer om het principe, die winkel moet gewoon leveren klaar.
Ik denk dat die gozer die handel gewoon in z'n eentje runt en dat hij ietwat achterloopt met de bestellingen.
pi_49721950
ik denk het ook ja weet het bijna wel zeker, krijg altijd een mailtje van robbert terug, maar daar niet van,
ze moeten gewoon leveren klaar. Maaaar dat hij achterloopt met bestellingen vind ik best, dat ik het aantal dagen later krijg, maar als ik bericht krijg dat het daadwerkelijk is verzonden de 13e? dat kan toch niet:) is inmiddels de 24e, als hij gewoon stuurt het is op het moment druk binnen een week wordt het verzonden, maakt me niet uit maar ik heb hier het gevoel dat ik het pakketje niet ga krijgen....maar we wachten af:) als iemand nog tips heeft / ervaringen zet maar neer:)

thanx armageddon
Top 5 China producten
pi_52084389
Inmiddels al geleverd gehad? Ik heb ook een order openstaan bij dit bedrijf, betaald maar nog niets.... zelfs geen enkele mail op vragen. Wacht nog heel even af....
I believe that sex is a beautiful thing between two people. Between five, it's fantastic. — Woody Allen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')