ik heb die verkleiner weg gegooid.. want die schuiven toch op de wc. en met jongens hebben we een pijnlijke klemming van piemel tussen wc verkleiner gehad.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:18 schreef bixister het volgende:
livelink, sorry dat ik je hiertoe aangezet heb.![]()
![]()
ik dacht trouwens ook dat het met meer te maken had dan alleen de angst om in de wc te vallen. want in dat geval kan een brilverkleiner natuurlijk ook uitkomst bieden (is dat niks voor jou -nou ja voor je peuter- leah?). vervelend dat 't nog niet het gewenste resultaat opleverde. en ik durf het bijna niet te zeggen maar ik zou 't toch nog een aantal keren blijven proberen, ik ken iemand die er echt bij zweert als DE oplossing voor dit probleem.
ik zag op de rommelmarkt zo een bril met een trapje. maar manlief vond het onzin...quote:Op maandag 25 juni 2007 13:16 schreef bixister het volgende:
wij hebben er van die pinnetjes bij waarmee je 'm vast zet. en sommige mensen hier (lois en belana geloof ik) hebben bij de praxis zo'n wc-bril gekocht waar een kleinere bril in geïntegreerd zit. leek me ook erg handig maar was ons net wat te duur. die met dat trapje eraan blijft aardig op z'n plek moet ik zeggen.
ik heb ook een verkleiner, maar die schuift echt niet hoorquote:Op maandag 25 juni 2007 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik heb die verkleiner weg gegooid.. want die schuiven toch op de wc. en met jongens hebben we een pijnlijke klemming van piemel tussen wc verkleiner gehad.(vraag me niet hoe, maar leuk was anders!) met drie zonen dan maar een keer vaker schoonmaken en zo op de wc
![]()
ja, wij hadden een model wat óp de bril moest.... die verkleiner ziet er inderdaad heel wat meer solide uit...quote:Op maandag 25 juni 2007 14:42 schreef Martineke het volgende:
[..]
ik heb ook een verkleiner, maar die schuift echt niet hoorzie de foto van Poemojn, zo 1 is het.
je legt hem er toch niet bovenop he? op de wcbril bedoel ik dan
quote:Op maandag 25 juni 2007 15:40 schreef bixister het volgende:
die van ons moet wel bovenop hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |