Je mag hem hebben...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe, die dikke chinees is van mij![]()
Beter he! Ik heb ook dat extra pakket met 3 extra Discovery Channels, en natuurlijk HumorTV, 101TV etc...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:23 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Multikabel.. dat is Casema geloof ik. Ik zie iig wel verschil in kwaliteit vergeleken met analoog. En programmagids op scherm is ook chique!
Dat is [FoD]-Acequote:Op donderdag 24 mei 2007 11:22 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
whehehe, die dikke chinees is van mij![]()
Toch elke ochtend weer een hele geruststelling als je hem weer gevonden hebtquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:36 schreef Keltie het volgende:
TerugVindPiemel
Inderdaad, je zal op een ochtend wakker worden zonder...quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:37 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Toch elke ochtend weer een hele geruststelling als je hem weer gevonden hebt
Maar da's ook geil..quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:43 schreef Keltie het volgende:
[..]
Inderdaad, je zal op een ochtend wakker worden zonder...![]()
![]()
Zat nog weer ff te kijken. maar dat waren reeds de lege fustjes, en inderdaad ook op 1 vierkante meterquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Tja, met veel man in een 6 persoons huisje is nu eenmaal proppen
Moet je nagaan toen we nog met crt's speelden:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07214/lanwinterswijk1.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Tegenwoordig is het al minder, maar nog steeds gezellig druk:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07214/RIMG0031.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Oh ja voor ik het vergeet:
[[url=http://xs215.xs.to/xs215/07214/Bier.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Als Vriend mag wel hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:29 schreef ENlarge_YourPenisNOW het volgende:
wil jij er niet in cardinal?![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:35 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Beter he! Ik heb ook dat extra pakket met 3 extra Discovery Channels, en natuurlijk HumorTV, 101TV etc...
Onze grote commanderquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:36 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Dat is [FoD]-Ace![]()
Misschien dat enkele oud gediende hem nog kennen van vorig jaar toen hij veel met [FoD]-PoSTMaN speelde
Ik moet nog ff de centjes overmaken, maar ik ben dus ook van de partij.. Tegen die tijd zal ik vast wel een TFT scherm hebben, maar dan heb ik evengoed nog een echt huge fokkin grote systeemkastquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:20 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Tja, met veel man in een 6 persoons huisje is nu eenmaal proppen
Moet je nagaan toen we nog met crt's speelden:
Heb je in ieder geval ook je eigen stoel geregeldquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:49 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Ik moet nog ff de centjes overmaken, maar ik ben dus ook van de partij.. Tegen die tijd zal ik vast wel een TFT scherm hebben, maar dan heb ik evengoed nog een echt huge fokkin grote systeemkast![]()
Moet Lies ook haar piemel terug vindenquote:Op donderdag 24 mei 2007 11:57 schreef BattleLies het volgende:
tvp
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:00 schreef Cardinal_NL het volgende:
[..]
Moet Lies ook haar piemel terug vinden![]()
donequote:
je bent er weerquote:
Jaja, tijdje weg geweestquote:
hitachi is tha bomp! voor de normale schijven danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |