Heb ik echt niet persé behoefte aan hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:07 schreef Renesite het volgende:
(al wil je het natuurlijk gelijk dit jaar afsluiten, wie niet)
Geld dat ook voor UTwente dat je geen stufi krijgt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef Pippos11 het volgende:
Nee, staatsexamen moet je je voor 1 januari in het jaar waarin het plaatsvind opgeven. Dat kan dus allang niet meer.
Wat wel kan bij sommige vavo's is dat als je op 1 of 2 vakken zakt, je al aan een opleiding begint en die vakken ernaast dus. Wat ik weet van in Enschede is dat als je op 1 vak teveel zakt, je al aan de UT kan beginnen met een opleiding en daarnaast dat vak doet, en op 2 vakken teveel, je kan beginnen aan het Saxion of Edith Steijn. Volgensmij krijg je dan alleen geen stufi dat jaar. Wellicht dat dat ook bij jou in de buurt kan? (weet niet waar je woont)
Bang dat je het niet haalt?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:19 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Geld dat ook voor UTwente dat je geen stufi krijgt?
Ja, het jaar dat je vavo én ut doet krijg je geen stufi. Misschien wel iets van een tegemoetkoming ofzo, maar verder niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:19 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Geld dat ook voor UTwente dat je geen stufi krijgt?
Maar waar kan ik ergens iets officieels vinden dat je dus zou kunnen studeren aan de UT en vavo kan doen?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 09:18 schreef Pippos11 het volgende:
[..]
Ja, het jaar dat je vavo én ut doet krijg je geen stufi. Misschien wel iets van een tegemoetkoming ofzo, maar verder niet.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:38 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Maar waar kan ik ergens iets officieels vinden dat je dus zou kunnen studeren aan de UT en vavo kan doen?
Collegegeld HBO is al meer dan ¤ 1.500,-quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:20 schreef Ici-Paris het volgende:
Dat is echt wel duur....
Kan je beter een jaar overdoen
Geen flauw idee. Je volgt geen MBO/HBO/Uni dus geen studiefinanciering. Misschien tegenoetkoming studiekosten mits 18+ net als op het middelbare onderwijs? Ik heb me er gelukkig nooit in hoeven verdiepenquote:Op woensdag 30 mei 2007 21:38 schreef Shizzle_Nizzle het volgende:
Ja, maar denk je niet dat je een tegemoetkoming krijgt? Is wel chill!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |