Ik denk dat ik maar een nieuwe auto koop, daar wordt ik vast heel gelukkig van of een nieuwe wasmasjien, daar ben ik nog niet uitquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:01 schreef Gellius het volgende:
Gefeliciteerd Scrutinizer. Heb je al een plan opgesteld voor als het zover is? Een nieuwe geheime liefde misschien? Drank?
It's worth a try. Niets plats is mij vreemd.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:07 schreef Gellius het volgende:
Ah, je dempt je verdriet met plat materialisme.
Welke andere?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:13 schreef pyl het volgende:
Het zou Bill Withers kunnen zijn. Of is het toch die andere?
Die andere muziekneger.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Welke andere?
Er zijn er ook maar twee, ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:15 schreef pyl het volgende:
Die andere muziekneger.
lovely daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef pyl het volgende:
Bekende hit van Bill Withers met 35 klinkers?
Weet je het zeker?quote:
Ja, maar dat is helegaar geen negertquote:Op donderdag 24 mei 2007 10:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[afbeelding]
Mr Bill Withers
Minister-Counsellor (Agriculture) — Tokyo
Phone: +813 5232 4021
Fax: +813 5232 4029
The current time (24hr) in Tokyo is
Mr Bill Withers profile
Australian Embassy, Japan
![]()
Weet jij veel wat die man in zijn vrije tijd doet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, maar dat is helegaar geen negert![]()
Nou?quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:19 schreef pyl het volgende:
Bekende hit van Bill Withers met 35 klinkers?
Hij eet sushi en bezoekt geisha's.quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:27 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weet jij veel wat die man in zijn vrije tijd doet?![]()
Vitiligisten zijn uitgesloten van diplomatieke dienst, dat weet een iederquote:Of misschien was hij ooit een negert, maar had-ie een ernstige vorm van vitiligo, net als zijn brotha Michael Jackson.![]()
dat is schaamteloze discriminatie!quote:Op donderdag 24 mei 2007 10:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vitiligisten zijn uitgesloten van diplomatieke dienst, dat weet een ieder![]()
O, god!quote:
Dat kan ik, op mijn beurt, niet ontkennen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:11 schreef Tokay het volgende:
Ik denk dat het niet Natalie Imbruglia is.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 11:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga eens fijn de stad in. Eens kijken of ik nog als gegoten zittende jurkjes zie![]()
Hij heeft misschien wel andere verborgen? kwaliteiten....quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef pyl het volgende:
Wat een drol zeg. Afgezien van die onnozele blik in zijn ogen: Die blouse! Dat truitje!! Dat jasje!!! Die combinatie!!!!
En daar valt zij voor?
[afbeelding]
![]()
Het had een dvd kunnen zijn, toch?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:21 schreef pyl het volgende:
Ja, die film was op televisie, Diaan. Tuurlijk. Films die ik in de bioscoop zie, kunnen ook weleens tegenvallen, maar zijn nooit zo ontieglijk slecht als deze, waarin ik haar zag.
En haar nationaliteit is al prijsgegeven.![]()
Da's waar. Hoewel .... films op dvd kunnen ook weleens tegenvallen, maar zijn nooit zo ontieglijk slecht als deze, waarin ik haar zag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:26 schreef Diaan73 het volgende:
Het had een dvd kunnen zijn, toch?
Ow hij was wel hééééél erg slecht.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's waar. Hoewel .... films op dvd kunnen ook weleens tegenvallen, maar zijn nooit zo ontieglijk slecht als deze, waarin ik haar zag.
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ow hij was wel hééééél erg slecht.En toch uitkijken hè?
Dat weet ik niet meer, maar het was wel op een van "de commerciëlen", ja.quote:Hmm gokje op de zender RTL4.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Gellius het volgende:
Ach, heb je naar Troy zitten kijken?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Gellius het volgende:
Ach, heb je naar Troy zitten kijken?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Diaan73 het volgende:
Was Troy vandeweek niet op tv?
quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vond ook direct dat ze op Maryam Hassouni lijkt.
Yep, alleen maar stinkende kuthippies met rugzakken in de stad vandaag.quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:36 schreef Diaan73 het volgende:
Scrut, alweer terug?
Een misbaksel in héél foute kleren, wat ik je brom.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:17 schreef pyl het volgende:
(Zeg jij er eens iets van Tokay, want jij schijnt daarvan verstand te hebben. Van de bladen en hoe het hoort en zo.)
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:47 schreef Tokay het volgende:
.... Ik zag van de week het laatste stukje van Troy.
Nee, toen Peter O'Toole bij Brad Pitt het lijk kwam opeisen "for a decent funeral".quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:59 schreef pyl het volgende:
![]()
Dat stukje wellicht waarin Achilles uit het Paard kwam gekropen????
![]()
![]()
Nou ja, dat klopte dan weer wel (tot op zekere hoogte).quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Nee, toen Peter O'Toole bij Brad Pitt het lijk kwam opeisen "for a decent funeral".
Foto..... dan kunnen wij oordelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:05 schreef pyl het volgende:
Nee, geen Brit, maar de imitator Robert Paul.
Ooit kwam op een station een oudere mevrouw naar me toe en zei: "u lijkt op Robert Paul. Bent u het ook?" Waarop ik antwoordde: "nee, ik imiteer hem". Dat vrouwtje stond nog minuten lang peinzend voor zich uit te staren.
Ik lijk overigens helemaal niet op Robert Paul. Vind ik.
O, zut! Het kruisje hoort bij de smiley.....quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
O, zut! Het kruisje hoort bij de smiley.....![]()
![]()
Kom op scrut, je moet eerder uit je bed komen en dan kan je misschien een keer het acht uur journaal volgen...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Fransozen?
Die talkshows zijn meestal 's weekends en dan moet ik dus altijd werken.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:38 schreef Tokay het volgende:
In de talkshows op die zender zullen er heus wel harde grappen worden gemaakt over meneer en zijn (inmiddels ex-)liefje.
Altijd? Da's vervelend...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 09:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Die talkshows zijn meestal 's weekends en dan moet ik dus altijd werken.
Moderne slavernijquote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:04 schreef Tokay het volgende:
Eens in de negen weken, dat houdt ook niet over, zeg.![]()
Yepquote:Afijn, is dat BB King?
Heel goed!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:19 schreef Misstique het volgende:
John Amos?
Ik heb vroeger honderdduizend keer Coming to America gezien, vandaar.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 10:22 schreef Tokay het volgende:
[..]
Heel goed!![]()
(Kunta Kinte in Roots, Scrut.)
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:46 schreef peaceman het volgende:
Geen inspiratie... sorry..
Nou nou, dat belooft wat!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 11:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb geen inspiratie.....
Whehe.quote:
Sorry Tokay, ik was even elders....quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:55 schreef Tokay het volgende:
Joehoe, Scrutinizer, je zit toch niet wéér achter donkere dames in als gegoten zittende jurkjes aan, hè?![]()
Bedankt voor de vertaling, foto!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:43 schreef fotoloog het volgende:
Lekker wijf !
Dat is mokums voor mooie vrouw !
Ach, geen zee is mij te hoog !quote:
Dat is jullie geraden, stelletje inspiratieloze trouwlustigen!quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[afbeelding]
Een smiley voor als tong gaat trouwen.
Is het een zangerinnetje?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:12 schreef Tokay het volgende:
Zou jij mijn plaatje niet eens snel gaan raden, Scrut?! Ik heb haar speciaal voor jou geplaatst!![]()
quote:
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Keisha Knight Pulliam, bedoel je?
Vast niet.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat decolleté wel Cosby-goedgekeurd?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:12 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vast niet.![]()
Maar was het niet zo dat die brave Bill Cosby ooit is beschuldigd van seksuele intimidatie, of iets dergelijks?
quote:On 8 November 2006, the media reported that Cosby had settled a lawsuit with a woman alleging he had sexually assaulted her. The woman claimed that Cosby assaulted her at his mansion in Cheltenham in early 2004 after giving her some blue pills. The woman said the pills had rendered her semiconscious, and that the comedian molested her. She said she awoke to find her bra undone and her clothes in disarray. In and around the same time reports 12 women alleging that they were sexually assaulted by Cosby surfaced, but none of the complainants elected to proceed with criminal charges.
Volgens mij is het Keshia.quote:Hmmm, vreemd, haar voornaam wordt op twee manieren gespeld: Keisha en Keshia.
Wie? Ik?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:13 schreef Tokay het volgende:
Wat zit je toch allemaal te editten, Scrutinizer?![]()
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Raven Symone?
Want?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:35 schreef Diaan73 het volgende:![]()
De ambtenares van de burgerlijke stand komt zo langs voor een gesprekje. Ben benieuwd hoe ze is....
Het gaat ditmaal om de ambtelijke voorbehandeling van peaceman, waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:47 schreef Gellius het volgende:
Want?
Overigens mag iemand die zich zo uitgebreid en, mag ik zeggen, schaamteloos ambtelijk heeft laten voorbereiden zijn aanstaande ook wel wat gunnen, vind ik. Hier past geen misplaatste gevoeligheid.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:48 schreef pyl het volgende:
[..]
Het gaat ditmaal om de ambtelijke voorbehandeling van peaceman, waarschijnlijk.
Dat ligt natuurlijk enigszins gevoelig bij onze Diaan, zo kan ik me voorstellen.
Ik voorzie veel gewoel en gezucht vannacht.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 20:56 schreef Gellius het volgende:
De vraag werpt zich op: wanneer is misplaatste gevoeligheid dan wel passend?
Ik schrik 's nachts weleens gierend van de lach wakker om de blunders die Tokay de voorafgaande dag weer heeft gemaakt, maar voor het overige slaap ik de zoete slaap der onnozelen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:02 schreef Gellius het volgende:
Ben jij een beetje een makkelijke slaper, pyl?
Ja, dat heb ik ookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:05 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik schrik 's nachts weleens gierend van de lach wakker om de blunders die Tokay de voorafgaande dag weer heeft gemaakt,
Guy Siner, bedoel je?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef pyl het volgende:
Lieutenant Gruber.
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:05 schreef pyl het volgende:
Ik schrik 's nachts weleens gierend van de lach wakker om de blunders die Tokay de voorafgaande dag weer heeft gemaakt, maar voor het overige slaap ik de zoete slaap der onnozelen.
quote:
Guttegut, wat zijn we weer eensgezind.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:10 schreef Gellius het volgende:
Hee, herkenbaar!
Yepquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:48 schreef Treinhomo het volgende:
Marsupilami.
quote:Ook al ben ik ver van huis, sta ik toch vaak te kijken
Hoe de mensen bij jou thuis veel op apen lijken
kloptquote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:53 schreef Treinhomo het volgende:
[afbeelding]
Ik ga er blindelings vanuit dat Scrutinizer alle platen van Nailpin heeft.
't is dat ik niks met zweetvoeten heb, anders had ik je allang ten huwelijk gevraagd.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:57 schreef Scrutinizer het volgende:
klopt
Misschien kunnen mijn voeten ambtelijk voorbehandeld worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:59 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
't is dat ik niks met zweetvoeten heb, anders had ik je allang ten huwelijk gevraagd.
Nope.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb alleen nog geen tourshirt van Nailpin. Jij wel?
Ambtenaren kennende, zal 't wel weer bij zalvende woorden blijven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kunnen mijn voeten ambtelijk voorbehandeld worden.
Kun je ook oneven douchen ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan ga ik maar even douchen.
Het is wel leuk als het een beetje klikt met zo'n ambtenaar, toch? Niet iemand die je helemaal niet zit zitten of jou helemaal niet snapt/begrijpt.quote:
Zou dat ook tegen zweetvoeten helpen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:43 schreef peaceman het volgende:
Ja, het was wat. Hele avond over Diaan en mij gehad,
Probeer het eensquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zou dat ook tegen zweetvoeten helpen?
Dat heeft nogal wat (zweet)voeten in de aarde...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:51 schreef peaceman het volgende:
Ach dan lees je toch nog even alle rjpvd topics na
Ik heb besloten zelf ook weer wat meer te gaan slapen. Twee keer twee uur per dag zou genoeg moeten zijn maar ik voel me er toch niet lekker bij.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:54 schreef peaceman het volgende:
Ach Scrut heeft er wel tijd voor als hij weer eens online is, terwijl iedereen slaapt
In Tilburg schijnt dat de normaalste zaak van de wereld te zijn. Joep had z'm brommer volgens mij ook in z'n badkamer gestald.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:58 schreef Treinhomo het volgende:
Momenteel ruikt 't in mijn badkamer naar benzine.![]()
Gezien 't centrale afzuigsysteem hier in de flat, zou dat kunnen betekenen dat één of andere helmJosti z'n brommer in z'n badkamer stalt...![]()
Kan wel zijn, maar ik heb ondertussen genoeg Ome Henk verhaaltjes gehoord om te weten dat ik in dit geval m'n tanden niet elektrisch moet poetsen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
In Tilburg schijnt dat de normaalste zaak van de wereld te zijn. Joep had z'm brommer volgens mij ook in z'n badkamer gestald.
Paradontax Unpluggedquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar ik heb ondertussen genoeg Ome Henk verhaaltjes gehoord om te weten dat ik in dit geval m'n tanden niet elektrisch moet poetsen.
Ik poets wel ouderwets akoestisch...
Moah, het is vol te houden. Maar je hebt wel continu het gevoel in een roes te leven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Twee keer twee uur![]()
dat is toch veel te weinig. Minimaal 6 uur toch?
's weer 's wat anders dan 't geijkte Elmex met distortion.quote:
Ja, dat is ook logisch.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Moah, het is vol te houden. Maar je hebt wel continu het gevoel in een roes te leven.
Wat bedoel je met welke?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
Welke brommer? En wat bedoel je met waar?
quote:
Dat kan wel zijn, maar minstens van even evident belang!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Gellius het volgende:
Dat is een geheel andere kwestie, peaceman!
Ah, jullie hebben dus wel degelijk één, mogelijk meerdere brommers.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:01 schreef Diaan73 het volgende:
laatmaar... laat enz.
Ik heb gehoord dat je er binnenkort één krijgt, maar dat moet nog een verrassing blijven.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij vraagt ons waar wij de brommer stallen. Dus ik vraag welke brommer? Wij hebben geeneens brommer.
Ik heb mijn drink doorgeslikt.... zou het daar door komenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 23:54 schreef Tokay het volgende:
Wat hebben jullie gesnoven, gespoten, dan wel geslikt?
Waar haal je dat nu weer vandaan???quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:02 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben dus wel degelijk één, mogelijk meerdere brommers.
Daar gaat de verrassing.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je er binnenkort één krijgt, maar dat moet nog een verrassing blijven.
Maar het zit er aan te komen, heb ik zojuist begrepen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan???Wij hebben geen één of meerdere brommers.
Heb je ze opgeruimd dan?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waar haal je dat nu weer vandaan???Wij hebben geen één of meerdere brommers.
Dat gaat dus de badkamer worden. Zie je wel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:06 schreef peaceman het volgende:
Waarom zouden wij de brommer in een stal plaatsen?
Of in Tilburg natuurlijk, hoewel het één het ander niet uitsluit.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat gaat dus de badkamer worden. Zie je wel.
Mwah... we hebben het balkon nog, het toilet of... ik bedenk me nu dat de keuken wel relaxt zou zijn. In het oog springend zo gezegd...quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:07 schreef Gellius het volgende:
[..]
Dat gaat dus de badkamer worden. Zie je wel.
Welke in Tilburg?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Of in Tilburg natuurlijk, hoewel het één het ander niet uitsluit.
Ik moetquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef Gellius het volgende:
Wat, wil je geen buikschuiver Diaan?
Heb je echt niet nodig hoor, believe me.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb dit soort informatie gewoon nodig voor de ambtelijke voorbehandeling.
Dat zou niet gewoon zijn hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:12 schreef peaceman het volgende:
Is Tilburg niet gewoon verkeerd gespeld?
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wisten jullie dat ik sneller een cd kan voorzien van een nieuw front en back hoesje en ook nog eens wat schrijf op de cd, dan dat Peaceman een cd kan branden??
Nu wel!
Tilburg zou dat niet gewoon Til Brug moeten zijn dan?quote:
Net zo min als het brommerverhaal.quote:
Tsssquote:
Weet de ambtenaar van de burgerlijke stand dat ook? Is leuk om mee te nemen in haar toespraak.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:13 schreef Diaan73 het volgende:
Wisten jullie dat ik sneller een cd kan voorzien van een nieuw front en back hoesje en ook nog eens wat schrijf op de cd, dan dat Peaceman een cd kan branden??
Nu wel!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet de ambtenaar van de burgerlijke stand dat ook? Is leuk om mee te nemen in haar toespraak.
Die zie je bijna niet meer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:09 schreef Gellius het volgende:
Wat, wil je geen buikschuiver Diaan?
Nooit. Het is toch ook heel duidelijk?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:15 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik kan er ook geen touw aan vastknopen. Heeft Diaan daar wel vaker last van?
Ik heb vandaag nog drie cd's gekocht, dat ging ook best snel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nooit. Het is toch ook heel duidelijk?
Ik voorzie een jewelcase van een nieuw front en back hoesje, schrijf nog wat op de cd. En dat doe ik sneller dan dat Peaceman een cd brandt. Zo helder als wit licht.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Weet de ambtenaar van de burgerlijke stand dat ook? Is leuk om mee te nemen in haar toespraak.
Nou dat kan Peaceman ook niet snel. Ik kan een rondje door de stad lopen en neuzen en als ik dan terugkom, heeft hij vaak nog niet gekozen.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog drie cd's gekocht, dat ging ook best snel.![]()
Van wie? De keuze van de artiest heeft immers invloed op de snelheid van de aankoop....quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog drie cd's gekocht, dat ging ook best snel.![]()
Welke Zündapp ?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:17 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die zie je bijna niet meer.Nostalgie!
* Tokay heeft vroeger vaak achterop een Zündapp gezeten, met wapperende haren want stiekem zonder helm, natuurlijk!
Onder de gordel!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat kan Peaceman ook niet snel. Ik kan een rondje door de stad lopen en neuzen en dan is hij nog aan het twijfelen/kiezen.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:21 schreef Gellius het volgende:
Welke Zündapp ?
Lefties Soul Connection, Kočani Orkestar en Frank Zappaquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
Van wie? De keuze van de artiest heeft immers invloed op de snelheid van de aankoop....
Da's nou een buikschuiver, Diaan. Mét sterwielen. Helemaal te gek, joh!quote:
Is dat de dhr. Tokay heden ten dage?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:23 schreef Tokay het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
Zo'n Zündapp, dus. Cool joh!![]()
Was het maar waar, Gwaen.quote:
Ongelooflijk, en dat al luttele uren na je ambtelijke voorbehandeling.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef peaceman het volgende:
Bij de term buikschuiver denk ik toch aan andere zaken....
Okay. Dat is idd van voor mijn tijd. Ik denk zo'n 10 jaar. Volgens mij heeft mijn oom zo'n buikschuiver gehad.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Tokay het volgende:
[..]
Da's nou een buikschuiver, Diaan. Mét sterwielen. Helemaal te gek, joh!
Vroeger dan, hè?![]()
Tokay ookquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef peaceman het volgende:
Bij de term buikschuiver denk ik toch aan andere zaken....
Het was een goede behandelingquote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:28 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ongelooflijk, en dat al luttele uren na je ambtelijke voorbehandeling.
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 00:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat de dhr. Tokay heden ten dage?
O, god. Die smiley!quote:
Scrutinizer is toch helegaar niet creatief.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 01:08 schreef Diaan73 het volgende:
Maak je die smileys zelf Scrut?
Zo staat te lezen in zijn profiel.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:15 schreef Tokay het volgende:
Jawel hoor, Scrut doet iets vaags in de media/kunsten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |