Iedereen heeft weer eens LOL , zijn lekker gezellig met elkaar bezig , en MONA zit weer te huilen op haar kamer...
sorry, iemand voor mij had net hetzelfde bericht gepost, net 1 minuut voor mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Mafkees (Datum 05 Oktober 1999).]
Kan menno buch erin, kan ie zijn alternatieve straf gaan uitzitten
Ik vind het ook niet voor de andere bewoners spreken hoe ze Mona behandelen.
Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook die Mona heb zitten slachten in het forum maar ik begin zachtjes aan mijn mening over haar te herzien.
TARAbody was op ons aller eerste gezicht BLOEDMOOI - 1
Alleen viel TARAmind/soul in de gegeven omstandigheden tegen - 0
MONAbody is voor de niet rubens-liefhebbers niet BLOEDMOOI - 0
En nou valt in deze kritieke dagen de MONAmind/soul ook nog tegen - 0
En allebei zijn het natuurlijk schatten van mensen in eigen kring.
[Dit bericht is gewijzigd door Marilyn-Manson (Datum 05 Oktober 1999).]
----
Denk maar zo nog 12 dagen en ze wordt door iedereen weggestemd, dat is toch ook niet leuk voor dat meissie? en al helemaal niet voor Dirk, is zijn baasje weg!
ik ergerde mij in eerste instantie aan Martins Rotterdams dan want ik kom er zelf vandaan....
En misschien komt het in het groot ook wel voor. Misschien worden sommige racisten ook wel gedreven door een angst om hun "positie" te verliezen en zetten ze zich daarom af tegen vreemden.
Misschien draaf ik nu door. 't is maar een tv spelletje, maar het is natuurlijk wel een beetje zielig dat Mona er zo zwaar aan tilt.
Tenminste, dat denk ik
mzzl
quote:
op 10-05-1999 om 10:15 AM schreef Moor het volgende:
Het lijkt wel of niemand meer beseft hoe absurd de "Matrix" is die V. over deze mensen heeft heen-geprogrammeerd, nl. het 'elkaar MOETEN wegstemmen'. Zo sterk, dat we hem allemaal al in onze gedachtengang mee accepteren als een Realiteit, en dus zelf ook slachtoffer worden ervan, alleen mentaal. In het werkelijke leven komt zoiets nergens voor, behalve bij de dood, en die wordt normaal niet door andermans stemming veroorzaakt. Hun onderbewustzijn kan niet anders dan het "leven" in het BB-huis als zodanig interpreteren, het weggestemd worden is dus een "dood", en dus gaat iedereen in "defense-mode". Gevolg: veiligheid bij elkaar zoeken, 'vreemd voorwerp' uitstoten, en vechten voor survival, inclusief Mona. Zo zijn al deze mensen dus NOOIT als ze in de normale Realiteit zijn. Laten we ophouden met hun of onszelf dingen als "onmenselijkheid" of intolerantie te verwijten, het enige ONmenselijke hier is de Matrix van VOO/BB.
Wil je je effe melding in de Topic voer voor psychologen? Ik denk de we onze eerste psycholoog aan het woord hebben hier.
Ik denk dat Mona's inzet is om de groep weer op te peppen, ze wat info van buiten te geven en een slachtoffer voor de komende stemronde. het gevolg is dat de groep nog een week of wat hechter wordt, en er dan een conflict gaat optreden als de volgende eruit moet.
En conflicten is wat VOO wil, want een dag waar niks geburt kost geld en kijkcijfers !
Er liggen een paar mensen op de gooise matras zwaar in een deuk dat ze nu ook de net-nerds getriggerd hebben. We zijn zooooooooooo easy to fool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |