abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196133
Sjonge jonge , die MONA gaat volgens mij het huis verlaten binnen nu en korte tijd !

Iedereen heeft weer eens LOL , zijn lekker gezellig met elkaar bezig , en MONA zit weer te huilen op haar kamer...

sorry, iemand voor mij had net hetzelfde bericht gepost, net 1 minuut voor mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Mafkees (Datum 05 Oktober 1999).]

If I rule the world, what would you do ?
pi_196134
Eigenlijk vind ik het nog sneu ook. Eerst probeert ze -als een bezetene- geaccepteerd te worden door de groep en nu gedraagt ze zich als een outcast. De groep was niet echt ontvankelijk voor haar charmes, begrijpelijk, maar ik vind dit nu ook niet getuigen van medemenselijkheid.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_196135
Hoezo is dit niet medemenselijk. Ze besparen haar juist een hoop moeite door haar te laten weten dat het niet uitmaakt wat ze doet maar dat ze er bij de eerstvolgende ronde gewoon uitgegooit word. Vind ik ook eigenlijk terecht want ze kan nooit de honderd dagen volmaken en de lach en stem van dat mensen kost Veronica kijkcijfers dus opzoute !!!
Beauty lies in the eye of the beholder.
pi_196136
Ik heb er best moeite mee als mensen, anderen negeren, want dat doen ze uiteindelijk. Ik kan dit gedrag niet goedpraten in het licht van "ze kwam na twee weken pas in de groep". Ik begrijp dit gedrag wel, maar dat maakt het nog niet goed. Mona irriteert mij ook met haar lach en haar gewauwel en dat zou de reden moeten zijn, waarom de groep haar wegstemt...niet omdat ze als laatste er in is gekomen...
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 01:24:00 #5
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196137
Als mona voor de stemming vrijwillig vertrekt wordt ze dan weer vervangen?

Kan menno buch erin, kan ie zijn alternatieve straf gaan uitzitten

dinsdag 5 oktober 1999 @ 01:36:00 #6
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_196138
Ondanks dat Mona daar niet in de groep past is het echt niet nodig dat ze zo genegeerd wordt.

Ik vind het ook niet voor de andere bewoners spreken hoe ze Mona behandelen.

Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik zelf ook die Mona heb zitten slachten in het forum maar ik begin zachtjes aan mijn mening over haar te herzien.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

dinsdag 5 oktober 1999 @ 02:53:00 #7
248 CAT
World Traveller
pi_196139
Precies, hoe jij met mensen omgaat zegt echt wel wat over jezelf! En iemand (ook al is het MONA) links laten liggen vind ik echt basisschool gedrag!
-=***One nation under a groove***=-
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 02:57:00 #8
248 CAT
World Traveller
pi_196140
Daarnaast kan ik dat idee dat enkelen ons MONA meteen geaccepteerd zouden hebben als ze BLOEDMOOI was geweest niet van me afzetten! Ook dat vind ik erg simpel.

-=***One nation under a groove***=-
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 04:21:00 #9
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196141
Ja CAT dat is simpel rekenen

TARAbody was op ons aller eerste gezicht BLOEDMOOI - 1
Alleen viel TARAmind/soul in de gegeven omstandigheden tegen - 0

MONAbody is voor de niet rubens-liefhebbers niet BLOEDMOOI - 0
En nou valt in deze kritieke dagen de MONAmind/soul ook nog tegen - 0

En allebei zijn het natuurlijk schatten van mensen in eigen kring.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_196142
ok beetje zielig maar is wel leuk beetje aktie mischien nog.
------------------
when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real

[Dit bericht is gewijzigd door Marilyn-Manson (Datum 05 Oktober 1999).]

when you hate it you know you can feel but
when you love it you know it's not real
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 5 oktober 1999 @ 04:37:00 #11
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_196143
Wat bedoel je?
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 07:07:00 #12
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_196144
Het is vooral sneu dat alle bewoners kilo's aan het verliezen zijn en dat Mona, die als enige echt wel wat mag afvallen, er weer zo snel uit zal moeten.

----

Haalt gelijk bij rechter.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 09:57:00 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_196145
Dit verschijnsel van niet accepteren in de groep is nou typisch een gedrag wat in bijvoorbeeld groepen dieren voorkomt... ik denk dat het wel best zit met dat "Back to Basic" principe.. hoe jammer het ook is voor de verstotene
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 10:00:00 #14
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196146
Het is bijna eng om te zien hoe intolerant die mensen in het BB- huis zijn. Er komt een nieuwe bij, en die wordt gewoon niet geaccepteerd. Op zich is het wel logisch, maar men kan toch wel gewoon normaal doen, en haar daarna wegstemmen? Heeft ze in ieder geval nog een leuke week achter de rug. Als V. echt ballen heeft manipuleren ze de uitslag zo hard dat Mona blijft en Ruudd optieft. Moet je zien kijken, als dat gebeurt, komt er echt opstand!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_196147
ik wil hier niet als softy uit de hoek gaan komen hoor, maar is het niet erg zielig dat van alle bewoners alleen Ruud zijn best doet om Mona zich thuis te laten voelen?

Denk maar zo nog 12 dagen en ze wordt door iedereen weggestemd, dat is toch ook niet leuk voor dat meissie? en al helemaal niet voor Dirk, is zijn baasje weg!

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_196148
Mona is bij de volgende kiesronde toch exit.. Dat mens irriteert me mateloos met d'r keiharde (qua volume) Amsterdamse geouwehoer.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 10:10:00 #17
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_196149
Om Mona nu op haar accent af te serveren.. Heb je dat tilbo-geblaat van Sabine weleens gehoord? Om van die Storm-act van Ruud maar te zwijgen!
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 10:14:00 #18
262 Re
Kiss & Swallow
pi_196150
leuk toch als je verschillende mensen uit verschillende delen van nederland bij elkaar stopt dat je wat verschillen qua taal krijgt... ik geloof niet dat nederland 100% ABN spreekt....

ik ergerde mij in eerste instantie aan Martins Rotterdams dan want ik kom er zelf vandaan....

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_196151
Het lijkt wel of niemand meer beseft hoe absurd de "Matrix" is die V. over deze mensen heeft heen-geprogrammeerd, nl. het 'elkaar MOETEN wegstemmen'. Zo sterk, dat we hem allemaal al in onze gedachtengang mee accepteren als een Realiteit, en dus zelf ook slachtoffer worden ervan, alleen mentaal. In het werkelijke leven komt zoiets nergens voor, behalve bij de dood, en die wordt normaal niet door andermans stemming veroorzaakt. Hun onderbewustzijn kan niet anders dan het "leven" in het BB-huis als zodanig interpreteren, het weggestemd worden is dus een "dood", en dus gaat iedereen in "defense-mode". Gevolg: veiligheid bij elkaar zoeken, 'vreemd voorwerp' uitstoten, en vechten voor survival, inclusief Mona. Zo zijn al deze mensen dus NOOIT als ze in de normale Realiteit zijn. Laten we ophouden met hun of onszelf dingen als "onmenselijkheid" of intolerantie te verwijten, het enige ONmenselijke hier is de Matrix van VOO/BB.
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 10:47:00 #20
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_196152
Natuurlijk heb je hier wel gelijk in Moor, maar het "nomineren" en het daarbij horende "gemene" gedrag komt in de gewone maatschappij in het klein toch ook wel voor? (Wie mag er wel en niet meespelen tijdens het speelkwartier op school etc.)

En misschien komt het in het groot ook wel voor. Misschien worden sommige racisten ook wel gedreven door een angst om hun "positie" te verliezen en zetten ze zich daarom af tegen vreemden.

Misschien draaf ik nu door. 't is maar een tv spelletje, maar het is natuurlijk wel een beetje zielig dat Mona er zo zwaar aan tilt.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_196153
Uiteindelijk zullen er nog 5 bewoners weg moeten, voordat ze met hun 3-en met kerst overblijven. En mijn verwachting is dat mona er dan wel uitgaat, dat staat vast.
Volgorde?

• Mona
  • Bianka
  • Maurice
  • Willem
  • karin

Tenminste, dat denk ik
mzzl

Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan betreuren wat je niet heb gedaan. :)
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 10:57:00 #22
471 squeeky
Limbo! & Fok! Chatter!
pi_196154
quote:
op 10-05-1999 om 10:15 AM schreef Moor het volgende:
Het lijkt wel of niemand meer beseft hoe absurd de "Matrix" is die V. over deze mensen heeft heen-geprogrammeerd, nl. het 'elkaar MOETEN wegstemmen'. Zo sterk, dat we hem allemaal al in onze gedachtengang mee accepteren als een Realiteit, en dus zelf ook slachtoffer worden ervan, alleen mentaal. In het werkelijke leven komt zoiets nergens voor, behalve bij de dood, en die wordt normaal niet door andermans stemming veroorzaakt. Hun onderbewustzijn kan niet anders dan het "leven" in het BB-huis als zodanig interpreteren, het weggestemd worden is dus een "dood", en dus gaat iedereen in "defense-mode". Gevolg: veiligheid bij elkaar zoeken, 'vreemd voorwerp' uitstoten, en vechten voor survival, inclusief Mona. Zo zijn al deze mensen dus NOOIT als ze in de normale Realiteit zijn. Laten we ophouden met hun of onszelf dingen als "onmenselijkheid" of intolerantie te verwijten, het enige ONmenselijke hier is de Matrix van VOO/BB.

Wil je je effe melding in de Topic voer voor psychologen? Ik denk de we onze eerste psycholoog aan het woord hebben hier.

pi_196155
Bedankt voor je erkenning, Sqeeky, ik zal me tot die topic proberen te beperken, gewoon omdat die aspekten me meer interesseren. Het is toch te gek als we met z'n allen ook nog besmet raken door die commercieel-gerichte hypnose van VOO/BB. Straks zenden ze de meest belachelijke topics hier ook nog uit, tot meerder vermaak van de kijkers (zoals Rolphie al probeerde met de Ruud-T-shirts).
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 12:40:00 #24
150 zeef
Tweakers.net über mod aap
pi_196156
Zou de redactie Mona ingezet hebben om de dip die de grope kreeg op te vangen door vertrek Martin en Tara in de eerste twee weken op te vangen ?? Immers een bewoner bijplatsen had niet gehoeven, er was dan gewoon een stemronde over geslagen. De telefoonkosten/opbrengsten hadden ze via een andere actie kunnen verdienen.

Ik denk dat Mona's inzet is om de groep weer op te peppen, ze wat info van buiten te geven en een slachtoffer voor de komende stemronde. het gevolg is dat de groep nog een week of wat hechter wordt, en er dan een conflict gaat optreden als de volgende eruit moet.

En conflicten is wat VOO wil, want een dag waar niks geburt kost geld en kijkcijfers !

Forum ® us
  dinsdag 5 oktober 1999 @ 12:42:00 #25
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_196157
Absoluut Moor,

Er liggen een paar mensen op de gooise matras zwaar in een deuk dat ze nu ook de net-nerds getriggerd hebben. We zijn zooooooooooo easy to fool.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')