Per brief.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:00 schreef Rekkie het volgende:
Heb je daar ook een bron van dan?
Neem je toch Hetnet, lekker goedkoop en altijd problemen. Maar dat maakt voor jouw niet uit TS, jij suft je immers net suf.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Waarom? Ik surf me niet suf, hoor! Get a life!
Ssssst stil wezen en zie in dat ik je pauper noem om het de klacht over de prijsverhogingquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:01 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Waarom? Ik surf me niet suf, hoor! Get a life!
NEE!quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Zhen het volgende:
kan je dan voortijdig je contract opzeggen als ze een prijsverhoging doorvoeren?
stoppen met @home vanwege contractbreukquote:Op woensdag 23 mei 2007 22:52 schreef AdBlocker het volgende:
Per 1 juli 19,95 voor Internet Soms (sneller downloaden en uploaden)
Klacht: prijsstijging is veel hoger dan inflatiecorrectie ( ik lul niet over de prijs)
Jammer joh, dat mag niet volgens hun voorwaarden omdat ze ruim op tijd de prijsstijging hebben aangekondigd (schriftelijk)quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:06 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]
stoppen met @home vanwege contractbreuk![]()
Ja, dat staat in de brief.. Dat doe ik niet.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:04 schreef Zhen het volgende:
kan je dan voortijdig je contract opzeggen als ze een prijsverhoging doorvoeren?
Waaaaat???quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Ja, dat staat in de brief.. Dat doe ik niet.
Waarom betaal jij zo'n debiel bedrag, dat is niet eens een standaard bedrag van @slomequote:Op woensdag 23 mei 2007 23:12 schreef Chiwakka het volgende:
en ik betaal ¤48,91 en zit nog steeds met middeleeuwse downloadlimieten ><
ze zijn natuurlijk ook niet verplicht om de snelheid aan te passen in je voordeelquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:08 schreef AdBlocker het volgende:
[..]
Ja, dat staat in de brief.. Dat doe ik niet.
Welkom in Belgiëquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:14 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom betaal jij zo'n debiel bedrag, dat is niet eens een standaard bedrag van @slome
Waarom zet je dat in een KLB topic over @Home neer.... jij wafel, vlaamse friet, Pfaff, onder de maat presterende nationaal voetbalelftalquote:
Du vergeetst de verhoging van de snelheid, wat ook geld kost hèquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:16 schreef AdBlocker het volgende:
Nou, volgens mij heb ik 3 jaar lang geen prijsstijging meegemaakt.
ff rekenen: 3 jaar lang 2% inflatie per jaar -> Het zou nu 19,04 euro moeten gaan kosten.
Nog geen 20 ballen voor 1600 down/500up en geen limiet.
Alles buiten die Pfaffquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:17 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom zet je dat in een KLB topic over @Home neer.... jij wafel, vlaamse friet, Pfaff, onder de maat presterende nationaal voetbalelftal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |