Bij ons (nog) nietquote:Op maandag 9 juli 2007 08:55 schreef the_jestert het volgende:
[..]
daar ben ik ook al bezig (zie mijn mega-project topic). Kinderkamer doe ik tussen door, dat heeft prio![]()
geloof me, die tijd vliegt........................quote:Op maandag 9 juli 2007 09:59 schreef sanger het volgende:
Bij ons pas half september, dus iets langer de tijd
De tijd die achter ons ligt ook hoorquote:Op maandag 9 juli 2007 10:15 schreef the_jestert het volgende:
[..]
geloof me, die tijd vliegt........................
nee, die vloogquote:
Ik snap dat niet? Je betaald 245 euro voor een wieg waar de baby 4 maanden inligt (er vanuitgaande dat je een kleine baby krijgt, anders is het misschien maar 3 maand) en gaat dan een niet mooi Ikea bed kopen in je mooie Sofie kamer? Echt eeuwig zonde.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, wij vonden dat bedje niet bijzonder genoeg om daar 260 euro voor neer te tellen. We gaan dus gewoon voor het simpele witte spijlenbedje van Ikea voor 69 euro.
Het wiegje is 245 euro en dus wilden we het bedje iets goedkoper houden.
Daar heb je een goed punt (.) vind ikquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Ik snap dat niet? Je betaald 245 euro voor een wieg waar de baby 4 maanden inligt (er vanuitgaande dat je een kleine baby krijgt, anders is het misschien maar 3 maand) en gaat dan een niet mooi Ikea bed kopen in je mooie Sofie kamer? Echt eeuwig zonde.
Maarja, het is jouw geld.
Waarom dan? Ik heb gisteren naar het Ikea bedje staan kijken en ik zie het verschil wel met dat Sofie bedje, maar niet 200 euro verschil.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Ik snap dat niet? Je betaald 245 euro voor een wieg waar de baby 4 maanden inligt (er vanuitgaande dat je een kleine baby krijgt, anders is het misschien maar 3 maand) en gaat dan een niet mooi Ikea bed kopen in je mooie Sofie kamer? Echt eeuwig zonde.
Maarja, het is jouw geld.
Ik heb het Sofie bed en heb vrienden met een Ikea bed en echt, je krijgt hier spijt van.
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:04 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt (.) vind ik![]()
nope, maar ik wou zelf eerst ook geen wieg, zonde van het geld omdat ze er over het algemeen toch vrij kort in liggen. Dan geef ik liever meer uit aan een goed/mooier bedje waar ze toch wel enige jaren in liggen. Uiteindelijk hebben wij een wieg van mijn schoonouders gekregen, dus hebben we alsnog dubbelop.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Jij hebt de bedjes ook vergeleken?
Let je wel even op de maat van het Ikea bedje, want ze gingen geloof ik nu die bedjes ook op de standaardafmetingen maken geloof ik. Maar ik heb geen idee of de "oude" afmetingen dan ook direct uit het assortiment zijn (kwam ineens in me op, misschien heb je er zelf ook wel aan gedacht, maar toch...).quote:Op dinsdag 10 juli 2007 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik heb gisteren naar het Ikea bedje staan kijken en ik zie het verschil wel met dat Sofie bedje, maar niet 200 euro verschil.
En ja, dat wiegje vond ik wel supermooi en bijzonder, dat Sofie bedje is en blijft een gewoon heel simpel wit bedje, meer kan ik er niet van maken...
En dat met die 3 maanden zal wel meevallen. Zoals je kan lezen hierboven hebben die van Snoopy er zelfs 5 maanden in gelegen en dat waren geen kleintjes.
Wij maken gewoon een andere keuze dan jij. Kan toch?
[..]Jij hebt de bedjes ook vergeleken?
Dat met die open kanten had ik idd ook gezien gisteren, maar mss dat ik daar dan iets van doek of zo tussendoor weef. Kan ik het gelijk wat meer bij de rest van het kamertje betrekken qua kleuren etc.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:34 schreef texelonia het volgende:
Ik vind het van de Ikea-bedjes niet zo mooi dat het ook aan het hoofd- en voeteneinde open is met spijlen. Maar ze hebben nu een nieuw bedje wat ik al een stuk leuker vind:
[afbeelding]
Alleen moet de kleur je dan net aanstaan natuurlijk (of je moet het over kunnen (en willen) verven..)
Als wij niet al een ledikantje hadden zou ik deze kopen voor een volgende
120x60 is volgens mij idd standaard.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Nijna, toevallig hebben we er dus gisteren naar gekeken en de bedjes die er nu stonden waren 120 x 60, dat is toch de standaardmaat dacht ik?
ja en het bedje is meteen 10 euro duurderquote:Op dinsdag 10 juli 2007 21:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ze hadden ook een witte met een iets gegolfde bovenkant, die vond ik ook wel erg leuk.
Nijna, toevallig hebben we er dus gisteren naar gekeken en de bedjes die er nu stonden waren 120 x 60, dat is toch de standaardmaat dacht ik?
Tssss, strakke actie van Ikeaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:59 schreef Pruk het volgende:
[..]
ja en het bedje is meteen 10 euro duurder
Ja, het oude formaat van dat witte bedje was 79, de nieuwe 89quote:
copy / pastequote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mooi!
Kom je hem ook in het kinderkamer-foto topic showen?
Foto's van de kinderkamer, deel 13
Ive is dan wel officieel geen baby meer, maar misschien hebben jullie ideeën voor de vloerbedekking? We zitten aan marmoleum te denken, maar dat heeft zo'n marmermotief waar ik niet van houd en is nogal duur. Tapijt moet wel zacht zijn, maar hoogpolig is misschien niet zo handig. En de kleur. Gewoon neutraal doen? Of toch een spannend kleurtje?quote:Ik heb ook al leuke plannen voor Ive's nieuwe kamer, hij krijgt een hele ruime, lichte kamer. Drie witte muren en 1 groene muur, de gordijnen een donkerdere kleur groen en aan 1 witte muur een groene plank (boven de commode). Alleen over de vloerbedekking twijfel ik nog.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |