maar jij bent ook best wel opwindend hihiquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd de leukste![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben hier al meer dan 3 jaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
Ik was vorig jaar paar keer genomineerd voor slechtse nieuwkomer en meest gehate user
Maar Maikuuul had mij op beide plaatsen overtroffen
Maikuuul nieuwkomer?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:41 schreef Sala-adin het volgende:
Ik was vorig jaar paar keer genomineerd voor slechtse nieuwkomer en meest gehate user
Maar Maikuuul had mij op beide plaatsen overtroffen
Als je "toezicht is gezond" nog had dan ik je genomineertquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd de leukste![]()
quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:43 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Als je "toezicht is gezond" nog had dan ik je genomineert![]()
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Salliant detail: Paris Hilton had niet gestemd, dus die moet dood
Ik had anders grote kans om permaban te krijgen, gelukkig niet gebeurdquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
Mensen die willen dat er op hun gestemd wordt.
Is dat nou stoer ofzo om het te krijgen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:47 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik had anders grote kans om permaban te krijgen, gelukkig niet gebeurd
Vraag maar aan remlof
Ja, je zit in de blog team. Wat goed.quote:Ik zit iig gebakken, zit er pas een jaar, maar nu al trots crewlid![]()
A: nee, het is knap dat het nog niet gebeurd is aangezien ik toch wel gevaarlijke links heb gepost, maar daarom zit ik nu ook meer op KPD omdat het dan magquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat nou stoer ofzo om het te krijgen?
[..]
Webloggers.1
Sorryquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef zarGon het volgende:
Mensen die willen dat er op hun gestemd wordt.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Sorry
Ik zal m'n post ff verwijderen, als dat meer stemmen oplevert!
BTW, ik ben die dude van die animaties zoals je zo mooi in mijn FOBO posttequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is dat nou stoer ofzo om het te krijgen?
[..]
Ja, je zit in de blog team. Wat goed.1
nee veel te druk manquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
heey, stelletje allochtonen, zin in een massa gesprek op msn?einz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |