Zo, wat geef jij jezelf veel credit..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik denk het nog steeds.. hallo in elke negatieve dingen word ik door bijna allemaal gekozen! das geen toeval meer hoor
![]()
dan is het in elk geval een complot dat jullie allemaal op me stemmen dit jaarquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Kind, die verkiezingen zijn elk jaar en jij bent er net een paar maand
hahahahahaha... hoe zie je dat dan voor je?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan is het in elk geval een complot dat jullie allemaal op me stemmen dit jaar![]()
nee.. niemand moet je gewoon.. dat kan ik nu al wel een feit noemenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dan is het in elk geval een complot dat jullie allemaal op me stemmen dit jaar![]()
Oh ja idd, wij sturen grote bom PM-en naar elkaar om te zorgen dat jij het meest gehaat wordtquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
klopt.. en alle admins en moderators hebben meegedaan...quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh ja idd, wij sturen grote bom PM-en naar elkaar om te zorgen dat jij het meest gehaat wordt
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:22 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Oh ja idd, wij sturen grote bom PM-en naar elkaar om te zorgen dat jij het meest gehaat wordt
hahahah.. alsjeblieft.. zeg me dat je nu echt een grap maaktquote:
Ja.. ze loopt iedereen zijn PM-box vol te spammenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:27 schreef eQuaL het volgende:
Waaaah klote spammers in mn PM box
Had je ook VW pm's?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:26 schreef thepunisher3 het volgende:
na enige PM's heb ik besloten, dat VW wat aan haar zelfbeeld moet doen
Mijne niet meer, bang dat ik het in een topic plaats denk ikquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:29 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja.. ze loopt iedereen zijn PM-box vol te spammen
yep..quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:34 schreef thepunisher3 het volgende:
[..]
japs.. ik denk dat ze enigszins frusti is![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:29 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Ja.. ze loopt iedereen zijn PM-box vol te spammen
Je krijgt te veel credit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alleen van mensen die me beledigen of op me stemmen op n lullige manier!!
jij stemt toch ook lullig op mij... waarom doe je dan zo huilie huilie als ik lullig op jou stem?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
alleen van mensen die me beledigen of op me stemmen op n lullige manier!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je krijgt geeft jezelf te veel credit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |