er is geen award voor user met de pimpste styl0wquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Young vuilaques, waag 't om op mij te stemmen!
N00b-awards. Alleen Maikuuul is een ware baas.
je reageert soms wel zo fel als een ventquote:
quote:
dankjewelquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wie zegt dat dan?
jij bent een mooie vrouw vind ik hoorgeeeen vent dus haha
hoe kan ik me nou stoer tegenover jou gedragen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:38 schreef zainabber het volgende:
Moet af en toe gebeuren als jullie mannen je als mietjes gedragen
moet je ff in mn postgeschiedenis kijken ofzoquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
Gek waar staat dat topic eigenlijk waar je in kan stemmen ?
geplakt, bovenaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Maikuuul het volgende:
Gek waar staat dat topic eigenlijk waar je in kan stemmen ?
edit: laat maarquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef zainabber het volgende:
[..]
moet je ff in mn postgeschiedenis kijken ofzo
winnen is verliesen bij deze kutverkiezingquote:
Arm schaapquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
winnen is verliesen bij deze kutverkiezing![]()
Ik heb er 3 ( naja eerst dan bij de vorige )quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:51 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
winnen is verliesen bij deze kutverkiezing![]()
Hij is er zelfs trots op, draag je prijzen dus met trotsquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb er 3 ( naja eerst dan bij de vorige )
Ben er heus niet slechter van geworden
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik heb er 3 ( naja eerst dan bij de vorige )
Ben er heus niet slechter van geworden
ken wel auto drop,quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je hebt er zelfs 2 in je plaatje staan
![]()
je bent toch niet trots drop??????
Ik heb maar even een link naar het stemtopic in de OP gezetquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef zainabber het volgende:
[..]
moet je ff in mn postgeschiedenis kijken ofzo
quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:15 schreef Ladidadida het volgende:
VW, ik moest best om je lachen toen je dacht dat deze hele verkiezing was bedacht om jou zwart te maken!
Nee niet trots, maar erg vind ik het nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:05 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
je hebt er zelfs 2 in je plaatje staan
![]()
je bent toch niet trots drop??????
Kind, die verkiezingen zijn elk jaar en jij bent er net een paar maandquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:17 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik denk het nog steeds.. hallo in elke negatieve dingen word ik door bijna allemaal gekozen! das geen toeval meer hoor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |