Forum moderators zei hij toch... ze hebben Fok overgeslagenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Huub heeft het net over een meet&greet met de FOK!moderators, wat heeft shmoop gemist?
Ging over de Mods van DGK forum.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Huub heeft het net over een meet&greet met de FOK!moderators, wat heeft shmoop gemist?
De meet&greet was met moderators van het Gouden Kooi forum. Nowlive (met LS) was de balonnen actie aan de poort. Twee verschillende dingen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat met Now-mensen was (én LS)
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef milk-shake het volgende:
huub heeft wel verteld dat ie Jaap er dus inhoud........(of was dit al bekend)![]()
had hij vannacht toch al gezegdquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef milk-shake het volgende:
huub heeft wel verteld dat ie Jaap er dus inhoud........(of was dit al bekend)![]()
ze heeft joris al vaker gesprokenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Wat zit Lieke walgelijk popi te doen met en over mensen die ze niet eens kent.
Lieke heeft volgens mij met Huub zijn hele familie en kennissenkring gebeldquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:44 schreef shmoopy het volgende:
Wat zit Lieke walgelijk popi te doen met en over mensen die ze niet eens kent.
Nooit doe ik tevergeefs een beroep op uwe alwetendheid!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De meet&greet was met moderators van het Gouden Kooi forum. Nowlive (met LS) was de balonnen actie aan de poort. Twee verschillende dingen.
In de reet van Japio?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
deze waren dus al voorbij gekomen???
Damnnn waar was ik dan...
ze zijn erg lichamelijk, er zijn niet veel broertjes die elkaar zoenen op de mond, voordat libelle-lezeressen er overheen vallen, ik zeg niet dat het verkeerd is.......quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:34 schreef mootie het volgende:
Ze zijn zoooooo lief! Huub heeft zn hand ook op die van Joris.
Weer heel iets anders dan Brian en Kenniet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |