Yeah....quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef Day het volgende:
[..]
Het was gewoon een constatering, geen verwijt.
Dacht dat het alleen iets van Huub was, maar merk nu dat Joris het ook heeft. Zal wel door het honkbalwereldje komen.
Als honkballiefhebber zeg ik Ja, ze kunnen kampioen worden, met Amsterdam bedoelt Jorisquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:20 schreef milk-shake het volgende:
lijkt wel of het perse moet ....dat honkballen............![]()
Die toetsen zitten ook te dicht bijelkaarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bent helemaal enthousiast Blomst, je struikelt zelfs over de CAPS-toets
Inruilen dan maarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:35 schreef ruby het volgende:
Gozer aan de andere kant van de lijn is spontaner en ontdeugender.
Hou je kop, Lieke is cool!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:37 schreef maril het volgende:
Gadver Lieke komt
Ik weet van niks!quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Huub heeft het net over een meet&greet met de FOK!moderators, wat heeft shmoop gemist?
heeft huub gevraagd, lieke betaalt CP mee.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Waarom moet Lieke er in godsnaam bij gaan zitten?
Ze heeft meebetaaldquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Lieke betaald meequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef Day het volgende:
Moderators van het Gouden Kooi forumquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Huub heeft het net over een meet&greet met de FOK!moderators, wat heeft shmoop gemist?
Ik dacht dat dat met Now-mensen was (én LS)quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:38 schreef shmoopy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |