Leuk !!!quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:24 schreef Day het volgende:
Wat praten ze veel Engels.
BSOLquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:28 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De Ballegooy Brothers
[afbeelding]
[afbeelding]
Me brassa you, en me lobby you, zoiets?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ja, dat verstaat tenminste iedereen! Beter dan wanneer ze in een voor bijna iedereen onverstaanbare taal praten. Dat vind ik pas écht onbeschoft...
Dat zullen ze wel in brieven bespreken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Kan Huub niet gewoon eens ff netjes vragen hoe het met zijn broer gaat i.p.v. alleen maar over zichzelf te lullen en hoe goed hij wel niet is...??![]()
schijnbaar nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Kan Huub niet gewoon eens ff netjes vragen hoe het met zijn broer gaat i.p.v. alleen maar over zichzelf te lullen en hoe goed hij wel niet is...??![]()
Je bent helemaal enthousiast Blomst, je struikelt zelfs over de CAPS-toetsquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:30 schreef blomst het volgende:
Eric mag zijn keuze 24uur uitnodigen voor zATERDg.
hIJ GAAT HEM NU BLLEN.
te voorbarigquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:33 schreef Starlie het volgende:
Het was gewoon een constatering, geen verwijt.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:29 schreef demins het volgende:
[..]
Nou ja, dat verstaat tenminste iedereen! Beter dan wanneer ze in een voor bijna iedereen onverstaanbare taal praten. Dat vind ik pas écht onbeschoft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |