quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ze kent.
Ik snap niet dat ze er persé bij moet. De broers hebben elkaar maanden niet gezien. Laat ze effe!
En dan maakt het geen moer uit dat ze de helft van die cp's heeft betaald. Dit bewijst alleen maar hoe bezitterig ze is.
ik weet het niet , ik ken ze niet. En het boeit me eigenlijk ook niet,quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze is volgens mij ook het type vrouw dat vrienden uit kan rangeren als ze haar niet zinnen.
Dus dat.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ze is volgens mij ook het type vrouw dat vrienden uit kan rangeren als ze haar niet zinnen.
Mag ik Lieke uitrangeren?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach, het is zo'n gesprek waar ze elkaar een beetje zitten te teasen.... Af en toe een semi geile opmerking er tussen door.quote:
Ik heb dat een keer meegemaakt (vriendschap van meer dan 10 jaar kapot). Die dame had ook varkensoogjesquote:
Scheelt niet veelquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef demins het volgende:
Ik volg het gesprek niet, maar zijn ze al bij de telefoonseks?
Eric vraagt aan die jongen of hij Huubje er bij wilt hebben.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:57 schreef demins het volgende:
Ik volg het gesprek niet, maar zijn ze al bij de telefoonseks?
En dat wil ie nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Eric vraagt aan die jongen of hij Huubje er bij wilt hebben.![]()
Ik krijg rare neigingen nu.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef ruby het volgende:
[..]
Eric vraagt aan die jongen of hij Huubje er bij wilt hebben.![]()
En als ze nou echt iets bijdroeg. Ze zit alleen maar stomme vragen te stellen en te slijmen.quote:
dat vind ik ookquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef mootie het volgende:
Lieke is cool, ze laat ze nog even alleen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |