Dat betekent nog niet dat ze kent.quote:
quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
deze waren dus al voorbij gekomen???
Damnnn waar was ik dan...
nou nou wat heb ik jouw ooit misdaan ?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
In de reet van Japio?![]()
Sorry voor deze walgelijke opmerking.![]()
Huub vond dat zelf leuk, wie zijn wij om ons dan daar druk over te maken.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ze kent.
Ik snap niet dat ze er persé bij moet. De broers hebben elkaar maanden niet gezien. Laat ze effe!
En dan maakt het geen moer uit dat ze de helft van die cp's heeft betaald. Dit bewijst alleen maar hoe bezitterig ze is.
Vind nu niemand het hier nep, triest en teveel gescript dat Huub van achterquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:32 schreef 2live het volgende:
huub; let op wat er met mij en melissa gaat gebeuren
Gaan ze nu een bal spel spelenquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:45 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[afbeelding]
deze waren dus al voorbij gekomen???
Damnnn waar was ik dan...
Precies.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:49 schreef Day het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat ze kent.
Ik snap niet dat ze er persé bij moet. De broers hebben elkaar maanden niet gezien. Laat ze effe!
En dan maakt het geen moer uit dat ze de helft van die cp's heeft betaald. Dit bewijst alleen maar hoe bezitterig ze is.
ik kan niet zeggen dat ik dat een leuk verhaallijntje vind neequote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Vind nu niemand het hier nep, triest en teveel gescript dat Huub van achter
heeft doorgekregen dat hij iets met Melissa moet gaan uithalen om Lieke over stang te krijgen?
Je avatarquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
nou nou wat heb ik jouw ooit misdaan ?
Ik vind het ergerlijk zoals ze er als spuit elf bij gaat zitten.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef 2live het volgende:
[..]
Huub vond dat zelf leuk, wie zijn wij om ons dan daar druk over te maken.![]()
Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:50 schreef farceman het volgende:
[..]
Vind nu niemand het hier nep, triest en teveel gescript dat Huub van achter
heeft doorgekregen dat hij iets met Melissa moet gaan uithalen om Lieke over stang te krijgen?
quote:
Jij bent dus ook dol op Lieke?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:51 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Precies.
Ze wil ze liever niet alleen laten, wie weet wat Joris over haar gaat zeggen, dat idee.
En ze loopt echt enorm te slijmen, wil heel graag in de smaak vallen bij Joris.
Dat zal ook wel lukken, doorgaans hebben alleen vrouwen dit soort types goed door, zij rekent erop dat ze hem met haar 'charmes' om krijgt.
zoals wel meer vrouwen hierquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ergerlijk zoals ze er als spuit elf bij gaat zitten.
Sorry hoor, maar ze is volgens mij ook het type vrouw dat vrienden uit kan rangeren als ze haar niet zinnen.quote:
Bepaal jij dat?quote:
Aha, jij volgt het dus, vertel.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef ruby het volgende:
Gozer aan de foon klinkt wel ouder dan 19 ja.
Vanaf de eerste minuut, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |