OK dat van sabine helpt ook
------------------
Y'all just jealous, Sabine adopted me! HEHEHE, misterwolfhoud was adopted by a cow....like cow like fish? o sorry, niet lullig hoor....
[Dit bericht is gewijzigd door Borisje (Datum 04 Oktober 1999).]
quote:
op 10-04-1999 om 11:22 PM schreef AcE het volgende:
Jep, t was ook helemaal top, had je jezelf opgegeven om mee te gaan of wist je t niet?
Geen tijd, geen vervoer
Je had zeker geen vervoer of zo?
je had er echt bij moeten zijn het was echt way-cool!
super geslaagd man!
alleen euh...ze besteden wel weinig aandacht aan die vissen op dit moment...en ze moeten er toch echt wel in nu....
(dit sloeg dus op Pinball, dat RemCow er niet was snap ik, zelfde reden als Danny denk ik)
------------------
Y'all just jealous, Sabine adopted me!
[Dit bericht is gewijzigd door Borisje (Datum 04 Oktober 1999).]
DIRKJE, lekker ding, zijn ???
Ze zijn nog wel een beetje dufjes hoor ik net van Maurice
ook als ze creatief met vis gaan bestellen of zo moeten we ingrijpen, want na de kippen zijn alleen de vissen over.....
quote:
op 10-04-1999 om 11:31 PM schreef AcE het volgende:
Ze zitten d'r in, hoe zou t met, ik citeer :DIRKJE, lekker ding, zijn ???
Ze zijn nog wel een beetje dufjes hoor ik net van Maurice
Ik leef ( nog ).
BTW, ik bedacht me straks wat: als Mona moeoeoeoe er uit wordt gestemd, wat gebeurt er dan met m'n naamgenoot,
--slik--
Moet ik mee? nee toch? HEEEELP!
om het bij BB neer te zetten toen we zaterdag zo bezig waren wel ja, maar ik dacht dat het idee zelf al eens eerder ter sprake was gekomen ( en nee niet van FishBro',die site kwam later pas ).
Weet AcE zelf vast wel wat meer van te vertellen
Yo wingie, take over
Gear locked, 160kts flaps down, signing off.
CU l8r
To be continued......?
En ik lees net dat de 18e vis Martin genoemd is ? Toch raar, op de stream die op de bovenstaande page staat hebben ze het er toch duidelijk over dat ze 'm FOKZINE willen noemen. (had een stuk stoerder geweest)
Ze dachten trouwens dat fokzine een dierensite was
Klopt ook eigenlijk wel een beetje. Het is hier inderdaad een behoorlijke beestenboel
Ow, nog een verzoekje !
Wil iedereen wiens plaatje niet werkt deze aub aanpassen. Die broken links staan zo slordig. Mijn dank is gigantisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |