Waardoor... enkel omdat ze wat met een goede vriend gaat drinken?quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
Ze spreekt nu ook niets meer met hem af omdat ze mij zo gekwetst heeft....
Je moet haar bedanken dat ze zo goed rekening houdt met je gevoelens door het contact af te kappen, en haar vervolgens toestaan om lekker te gaan "borrellen" als zij dat wil.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
ik vind het allemaal vreemd hoor ben ik nu echt zo ouderwets en vooral hoe moet ik nu handelen
ze is knettergek en veel te meegaandquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:23 schreef petersss het volgende:
Ze spreekt nu ook niets meer met hem af omdat ze mij zo gekwetst heeft....
Vage titel ja, het gaat er om dat ze wat gaat drinken met iemand. Of dat nou per sms/telefoontje of via rooksignalen is geregeld, doet er niet toe.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:56 schreef Copycat het volgende:
is borrellen met een andere kerel gaan per mobiel vreemd
Dus.
Jammer dat je vriendin die afspraak heeft afgezegd.
Probeer jij met rooksignalen maar eens XXX te sturen! Ik geef het je te doen.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:12 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Vage titel ja, het gaat er om dat ze wat gaat drinken met iemand. Of dat nou per sms/telefoontje of via rooksignalen is geregeld, doet er niet toe.
borrellen?quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Probeer jij met rooksignalen maar eens XXX te sturen! Ik geef het je te doen.
![]()
Mag ik 1 l minder?quote:
Nee, want met borrellen met een kerel kan je anderen jaloers maken. Credo van TS.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mag ik 1 l minder?
Oh ja, jij had me nog gePM'd .![]()
Kut, er zijn vrouwen die een gruwelijke hekel aan mij hebben. Niet allemaal gelukkig.quote:Op woensdag 23 mei 2007 19:42 schreef Nies het volgende:
Flauw.
Als ik geen gruwelijke hekel aan iemand heb sluit ik mailtjes en sms-jes ook af met 'liefs/kus/xxx"flauwekul.
Ongeacht of het nou een vrouwspersoon is of niet.
Laat je vriendin lekker borrellen met die vent.
Hoe meer jij er met je onzekerheid tegen ingaat, hoe meer je zelf je relatie de nek omdraait.
Want?quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:54 schreef giessss het volgende:
Uitkijken met zulke dingen.....
Okee, ik vertel ook meestal wel als ik wegga. Niet altijd in detail, maar wel waar ik ongeveer ben. Voor het geval dat er iets gebeurt ofzo.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:59 schreef beijar het volgende:
Als het echt niets was, zou zij het wel vertellen aan jou voor ze gaat drinken?
En uit netheid naar jou partner, anders is het alsof je iets te verbergen hebt. Dat zou ik denken als ik dit zou lezen zonder te weten..quote:Op woensdag 23 mei 2007 22:03 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Okee, ik vertel ook meestal wel als ik wegga. Niet altijd in detail, maar wel waar ik ongeveer ben. Voor het geval dat er iets gebeurt ofzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |