quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:46 schreef Re het volgende:
[..]
maar je vindt het dus wel lekker he al die aandacht......hoer
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:09 schreef Zhenar het volgende:
dat mensen bijna altijd (een beetje) attention whores zijn.
Bij jou kunnen 'bijna altijd' en 'een beetje' natuurlijk wel achterwege gelaten worden.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:50 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
![]()
Daarmee bevestig ik tevens mijn eigen stelling:
[..]
Ik weet niet wat hierboven staat, ik bleef steken bij het woordje "jou", wat refereerde aanquote:Op vrijdag 25 mei 2007 15:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Bij jou kunnen 'bijna altijd' en 'een beetje' natuurlijk wel achterwege gelaten worden.
Een Zhenar adoratie ava! Omg, dan zijn we allemaal een beetje tofquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:04 schreef babette21 het volgende:
ik denk dat ik een ava neem om te laten zien hoe goed ik Zhenar's verwoording vind
oh nee, geen tijd, de rosé wacht...............
En bovendien zijn we dan óók vet incrowd!quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Een Zhenar adoratie ava! Omg, dan zijn we allemaal een beetje tof
Dan heb je gelijk iets om over te praten en interessant over te doen! En als mensen dan niks vragen, dan ga je irritant dichtbij ze staan zodat ze je avatar beter kunnen zien, en als ze dan NOG niks zeggen dan vraag je "Valt je niks op?" terwijl je niet zo subtiel knikt naar de avatar waarin je een animatie ziet van Zhenar die zich aftrekt en klaarkomt over een foto van zichzelf.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En bovendien zijn we dan óók vet incrowd!Daar is het ons immers eigenlijk om te doen
![]()
Dat klinkt als een kliekje naar mijn hart!![]()
Weet je, dit plan klinkt alsmaar beterquote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan heb je gelijk iets om over te praten en interessant over te doen! En als mensen dan niks vragen, dan ga je irritant dichtbij ze staan zodat ze je avatar beter kunnen zien, en als ze dan NOG niks zeggen dan vraag je "Valt je niks op?" terwijl je niet zo subtiel knikt naar de avatar waarin je een animatie ziet van Zhenar die zich aftrekt en klaarkomt over een foto van zichzelf.
Zorg eerst maar voor de gif!quote:
Zodra ik thuis kom.quote:
quote:
Kan je gelijk samen met hem jezelf aftrekken en over de foto klaarkomen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:28 schreef MissBliss het volgende:
Een animatie?Ik wil de real thing, ik kom eventueel wel filmen
Zhenar komt thuis in mei.quote:
Zhenar komt wel vaker thuis.quote:
quote:
Achter in meiquote:
Ook in juli.quote:
*sopsop* *fapfap*quote:Op vrijdag 25 mei 2007 16:29 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kan je gelijk samen met hem jezelf aftrekken en over de foto klaarkomen.
En ik een Zhenar-vooraper-naäperquote:
Hoe kan iets nou slecht zijn als jouw naam erin voorkomt?quote:
Wat een deceptie ben jij eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |