quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Sirmixalot het volgende:
mijn vader had gister een stekkerdoos nodig. Maar hij was het woord kwijt.
dus hij zo:
Sirmixalot, kun je me zo'n ding aangeven, euhm hoe heet dat ook alweer zo'n doos met stekkers
Noemt je vader jou Sirmixalot?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Sirmixalot het volgende:
mijn vader had gister een stekkerdoos nodig. Maar hij was het woord kwijt.
dus hij zo:
Sirmixalot, kun je me zo'n ding aangeven, euhm hoe heet dat ook alweer zo'n doos met stekkers
Zuid-Limburg ligt daar toch ook vlakbijquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:12 schreef Wutangtony het volgende:
ok, een vriend van me waar ik toch met enige regelmaat diepgaande gesprekken had en die na 2 jaar erachter kwam dat ik HBO had gedaan kwam met de volgende; hij was er zeer van overtuigd dat Zuid-Korea in Zuid-Amerika ligt.
Persoon is 26 jaar......... jammer hoor
Napoleon heeft zichzelf in 1804 tot keizer gekroond.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:28 schreef MevrouwLili het volgende:
Bij college kunstgeschiedenis, over Franse kunst:
studiegenootje: Huh, maar wie had zichzelf dan tot keizer gekroond? :|
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Sense het volgende:
En mijn vader die in Turkije in zijn steenkolen-Engels aan de taxichauffeur wilde uitleggen dat we naar de haven wilden:
"To heaven please!"![]()
Ik weet niet hoe het met jouw algemene kennis gesteld is, maar voor iemand die de universiteit bereikt heeft, vind ik het nogal een domme vraag...quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:33 schreef Frollo het volgende:
[..]
Napoleon heeft zichzelf in 1804 tot keizer gekroond.
Ik geloof niet dat ik helemaal snap wat er dom aan die opmerking is.
De eerste of de tweede golfoorlog?quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:53 schreef buachaille het volgende:
Ten tijde van de golfoorlog vroeg een klasgenote:
"wat is een Schwarzkopf meester"?
zijn antwoord:
"dat is een merk shampoo"
Wist hij dan echt niet dat ze een buitengewoon beroemde operazangeres was?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef Sense het volgende:
Mijn vriendin die in Spanje een kroketje bestelde:
"Can I have one crocket?"
![]()
Die waarin Tiger Woods meevochtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |