Hey tof ik zie dat ook nu pas hoor, Denemarken lijkt me wel tof. Bevalt het goed daarzo? En spreek je ook Deens op je werk?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:53 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Al zo'n 3,5 maand, hoezo?
OP lezen is ook een vak![]()
deel ff met onsquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
MUAHAHAHA KREEG ME NET EEN SMS
Neej, alhoewel t mij wel tof lijkt. Alleen veel te veel geregelquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:51 schreef Houniet het volgende:
allemaal tot begin juli zo'n beetje. hebben jullie al ervaring met stage in het buitenland?
Bij deze is uw stage verblijf op geheven?quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
Bevalt superquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hey tof ik zie dat ook nu pas hoor, Denemarken lijkt me wel tof. Bevalt het goed daarzo? En spreek je ook Deens op je werk?
opgehevenquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef denB het volgende:
[..]
Bij deze is uw stage verblijf op geheven?
quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
Bericht van Info Dating Buro "Gay2Gether". U staat nu drie jaar bij ons ingeschreven zonder enig resultaat. Zullen we het nu twee maanden zonder foto proberen?"
kreeg ik van me ma
daar heb je die grafhumor dus vanquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
Bericht van Info Dating Buro "Gay2Gether". U staat nu drie jaar bij ons ingeschreven zonder enig resultaat. Zullen we het nu twee maanden zonder foto proberen?"
kreeg ik van me ma
Schreeuwt om een toelichtingquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:56 schreef Houniet het volgende:
Whehequote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
kreeg ik van me ma
nee ga ik morgen doen. ik heb een 1200 watt versterker, die trok me sub nietquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:00 schreef ReMcOrE het volgende:
hey Houniet, heb je alle een nieuwe sub gekocht??
HAHAquote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Houniet het volgende:
kreeg ik van me ma
Had m al gepost voordat ik t bericht zagquote:
hoeveel Watt was je sub dan?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:01 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee ga ik morgen doen. ik heb een 1200 watt versterker, die trok me sub nietdaarom is die geknapt
Hm ja heb ik ook in Berlijn, zou hier het liefst nog jaren blijven maar mijn "probleem" is niet een band maar een vriend haha. Nou ja, een jaar lang in het buitenland zijn geweest is ook wel weer even genoeg. Misschien tijdens een eventuele master nog een keer.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:58 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Bevalt super
Als ik mijn band niet had zou ik hier lekker blijven denk ik![]()
En nee, beetje wel natuurlijk, maar voornamelijk Engels![]()
weet ik niet, heb ik gekregen van een vriend van me.quote:
sms nu naar Jamba, voor de coole ringtone met de voetbal, voetbal2 AAN naar 4343quote:
quote:
een sub van 1200 Watt (of iets dat in de buurt ligt) kost nog aardig wat centjesquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
weet ik niet, heb ik gekregen van een vriend van me.![]()
Allemaal via schoolquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:02 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Hm ja heb ik ook in Berlijn, zou hier het liefst nog jaren blijven maar mijn "probleem" is niet een band maar een vriend haha. Nou ja, een jaar lang in het buitenland zijn geweest is ook wel weer even genoeg. Misschien tijdens een eventuele master nog een keer.
Mijn stage was idd wel een hoop geregel, met al die werkloosheid hier was het echt lastig wat te vinden![]()
MAARRRRR >> Pauze!
op die manierquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
sms nu naar Jamba, voor de coole ringtone met de voetbal, voetbal2 AAN naar 4343
ofzo
Kutjambaquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef Houniet het volgende:
[..]
sms nu naar Jamba, voor de coole ringtone met de voetbal, voetbal2 AAN naar 4343
ofzo
*pang*quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
blegh. net gesprekje met stagebegeleider..
collega's ouwehoeren teveel dat ik spelletjes speel/op msn zit.. msn is mn leven.![]()
nu dus zonder msn, en zonder spelletjes..
somebody shoot me
ja i know. heb er al aardig wat centen in gegooidquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een sub van 1200 Watt (of iets dat in de buurt ligt) kost nog aardig wat centjes
wtf wat een duitsers. hebben ze je genaaidquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
collega's ouwehoeren teveel dat ik spelletjes speel/op msn zit.. msn is mn leven.![]()
somebody shoot me
voor een euro of 80 moet je wel wat vinden bij Media Markt ofzoquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:06 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja i know. heb er al aardig wat centen in gegooidmaar ik doe het liever in een keer goed. dan maar een sub die het wel aan kan
WTF? zitten ze op je scherm te turen ofzo?quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
somebody shoot me
daar ga ik me shit niet halenquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
voor een euro of 80 moet je wel wat vinden bij Media Markt ofzo
Dr zitten hier ook duitsersquote:Op woensdag 23 mei 2007 13:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
wtf wat een duitsers. hebben ze je genaaid?
heb je een URL??quote:Op woensdag 23 mei 2007 13:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
daar ga ik me shit niet halenik heb een vaste winkel
Been therequote:Op woensdag 23 mei 2007 13:05 schreef Bootje84 het volgende:
somebody shoot me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |