Nee man dat vindt ie tof. Dat trommelen dan.quote:Op woensdag 23 mei 2007 02:28 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Jij zit hem af te kraken en dan ga je in FB NSB-en dan iedereen hem afkraakt
Dirkh is gemaakt van delen van de bovengenoemde personen en van de ergste dooie users.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
volgens yvonne overtreft deze mod Adolf, Stalin, Napoleon, Pol Pot en Castro bij elkaar
Dirkhtator zal hij heten tijdens zij nregime!, JAWOHL!![]()
![]()
Over een poosje welquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:46 schreef cerror het volgende:
Zo diep is Dirk's anus ook weer niet hoor.
Niet overdrijven. Dat duurt hooguit nog twee dagen.quote:
pinging dirkhquote:Op woensdag 23 mei 2007 03:04 schreef CodeCaster het volgende:
ping
quote:Op woensdag 23 mei 2007 01:09 schreef Yestuuur het volgende:
Dirkh is op het moment bezig met telefoneren met zijn oma spelende met zijn stijve lid.
Ik ben geen fan van Dirkhtator en zal ik ook nooit worden..Zelfs zou hij in de toekomt wel mijn favo mod van onzin worden ,dan zal ik het nog niet toegeven..quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:20 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
volgens yvonne overtreft deze mod Adolf, Stalin, Napoleon, Pol Pot en Castro bij elkaar
Dirkhtator zal hij heten tijdens zij nregime!, JAWOHL!![]()
![]()
Hoe voel je je dan?!quote:Op woensdag 23 mei 2007 07:18 schreef tlepel het volgende:
[..]
Dan weet je ook gelijk hoe wij ons voelen![]()
Ik adem ook gewoon door..Anders had ik hierook niet meer kunnen posten..Soms is het wel lekker om eventjes de sores van de dag weg te baggeren..En dan komt Dirkh .lekkere gevoel gaat dan over in een scheldparty,waarvan je dan ook nog thuis op de bank een kan het wat minder conflict te voeren hebquote:Op woensdag 23 mei 2007 07:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe voel je je dan?!
Ik adem geen ademteug minder als een van mijn topics gesloten wordt hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |